“Mooi uitzicht ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Alfamar Hotel
Beoordeeld als nr. 128 van 154 hotels in Albufeira
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de 7e verdieping van dit gedateerde hotel hadden we een prachtig uitzicht! Kamer was groot, apart toilet aparte badkamer. Hotel ligt dicht aan zee en heeft ook een groot zwembad met bijbehorende tuin. Ligbedden in overvloed en op strand tegen betaling 10 euro 2 bedden en bescherming tegen zon! Ontbijt was super massaal! En de kwaliteit van het ontbijt viel tegen!

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

16 maart 2017 beoordeeld

We hebben een pracht week gehad in AlfaMar, ruim boven de 20 graden, in een fijn Hotel, uitstekend uitzicht over de Atlantische Oceaan. Het ontbijt was rijkvol meer en meer dan genoeg keus. Ook het Diner was meer dan perfect in buffetvorm smakelijke salades, uitstekende vis en vleessoorten, perfecte toetjes.
Tip voor de TomTom gebruikers, om het hotel te vinden kun je het beste Rua Class Hollman intypen of Estrada Alfamar

Kamertip: Perfect uitzicht met kamers uitzicht op zee (Atlantische Oceaan)
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op wat achterstallig na waren we best tevreden. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd. De ligging van het hotel is erg mooi en bijzonder maar afgelegen we hadden gelukkig de beschikking over auto tijden ons verblijf in de Algarve. We waren voor de eerste keer in Portugal en het land heeft best indruk op ons gemaakt vooral de kuststreek rond Albufera is erg indrukwekkend en mooi.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
Een TripAdvisor-lid
7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige ligging, goede faciliteiten mooi weer voor januari. Direct aan het strand, goed ontbijt, prima lunch etc. Qua ligging te afh van taxi etc. om in bv Albufera te komen. En zoals vele midden klasse hotels in Portugal qua uitstraling, inrichting wel wat gedateerd.

Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
30 december 2016 beoordeeld

De kamer liep een beetje achter in onderhoud. Bedden waren goed en zeer ruim!!! Geen douche, alleen bad. Vlakbij het strand vanaf hotel. Zwembad aanwezig. Complex werd goed onderhouden. Het eten is prima. Ruime keus en lekker. Personeel verdient een pluim! Zeer vriendelijk.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Albufeira bekeken
op 5,8 km afstand
Auramar Beach Resort
nr. 72 van 154 in Albufeira
3.038 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Alfamar Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Alfamar Hotel

Adres: | Falesia Beach, Albufeira 8200-916, Portugal
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Albufeira
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 29 spahotel in Albufeira
Nr. 46 hotel aan het strand in Albufeira
Prijsklasse: 23 € - 216 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Alfamar Hotel 3*
Aantal kamers: 264
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Alfamar Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Alfamar Beach And Sport Resort
Alfamar Beach & Sport Hotel Albufeira
Alfamar Beach Resort

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?