Beoordeeld op 25 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt gelijk aan het mooie, rustige strand. Het hotel heeft ruime kamers. De kamers zijn netjes ingericht en worden goed schoongemaakt. De kamer heeft een ruime badkamer met ligbad. Ook zijn er twee kasten waar je veel kleding e.d. in kwijt kunt. Het hotel heeft een binnen zwembad met een Spa. Buiten zijn er twee zwembaden. Rond het zwembad zijn er voldoende liggelden. Er is een grote ontbijt zaal. Er is ontzettend veel keuze voor het ontbijt. Het smaakt ook prima. Het hotel heeft een ruime parkeerplaats.

Datum van verblijf: februari 2020
Qualidade Projectos, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Geachte Gast,
Het was een waar genoegen om je mening en hoeveel u genoten van uw verblijf bij ons lezen. Wij zullen ervoor zorgen dat uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan ons team, die zullen blij zijn.
Ik hoop je weer te zien, misschien bij een andere gelegenheid, naar een ander goed verblijf in het.
Vriendelijke groeten,
Jorge Teixeira - Hotel Manager

Beoordeeld op 24 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een week verbleven.
Prima ontbijt.
Keurig strand.
Vriendelijk personeel.

Deze accommodatie ligt zo'n 4 km van het oude centrum van Albufeira en met de taxi voor zo'n 5 euro te bereiken

Datum van verblijf: oktober 2019
Qualidade P, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2019

Geachte Gast,
Zeer waarderen uw commentaar, evenals de score toegewezen aan ons hotel en onze service.
Wij hopen u te mogen verwelkomen terug.
Groet,

Beoordeeld op 2 maart 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt gelijk aan zee. De kamers zijn ruim van opzet en schoon. De bedden zijn prima. Er is voldoende kastruimte. Ook de badkamer is ruim van opzet. Buiten de zee heeft dit hotel 3 verschillende buiten zwembaden. Een kinderbad, een zoetwater bad en een zoutwater bad. Het ontbijt bestaat uit een buffet. Er is een ruime keuze. Iedereen kan hier goed terecht. In het hotel heeft men ook een Spa en wellness. Men kan uit verschillende treatments kiezen. Het is niet goedkoop. Een prima hotel dat zeker 5 sterren waard is.

Datum van verblijf: maart 2019
Qualidade P, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2019

Vriendelijke groeten,

Jorge Teixeira - Directeur-generaal

Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Wij vonden het een erg fijn hotel voor een paar nachten.

De kamer was uitstekend. Wij hadden een kamer met een terras, waar je erg gezellig kon zitten.

Het ontbijt is wat massaal maar verder prima.

Het zwembad is fijn, toen wij er waren waren er genoeg ligstoelen etc. en je kan er elke dag schone badlakens krijgen. De faciliteiten voor snacks etc zijn aanwezig. Daarnaast loop je zo het strand op.

Datum van verblijf: september 2018
Qualidade P, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018

Beste Claire,
Zeer op prijs gesteld uw opmerking, evenals de score toegekend aan ons hotel en onze service.
We hopen u weer te mogen verwelkomen met de superieure kwaliteit die verband houdt met ons hotel, evenals met de andere Real Hotel Group.
Groet,

Beoordeeld op 18 mei 2018

Ik kan dit hotel zeker aanbevelen. Zeer mooi gelegen, aan het strand, zicht op zee. Het is een ruim resort. En dat is iets wat wij altijd aangenaam vinden. Ruimte rond het zwembad nog een mooi lounge terras met ligzetels, diverse restaurants en bars. Je kan vanuit het hotel het strand op wandelen. Je kan er buiten eten wat altijd fijn is bij mooi weer. Het ontbijt is zeer goed. Wij hadden half pension. Dan heb je de keuze om 's middags of 's avonds te gaan eten zonder dat je dit op voorhand moet doorgeven.Dit is op zich een zeer toffe formule. Als je 's middags gaat eten dan is het a la carte en mag je voorgerecht, hoofdgerecht en dessert eten. 's middags kan je pizza of broodjes eten, deze zijn oké. Het avondeten is in buffetvorm. Het buffet is niet uitgebreid en het eten heeft weinig smaak dus het avondeten is voor ons geen aanrader. Dit hotel kan best geboekt worden kamer met ontbijt. Onze kamer had een bad met een douchegordijn, oor een 5 sterren hotel zou het gordijn mogen vervangen worden door een glaswand. We hadden een leuk terras met nog een stukje gras. Het tafeltje en de stoelen op het terras worden echter niet gepoetst. Er hing veel stof en spinnenweb op de stoelen en tafeltje. Wij hadden 7 dagen half pension geboekt en kregen echter maar voor 6 dagen half pension want voor hun tellen de nachten als half pension. Terwijl wij ervan uitgingen als je 7 dagen half pensioen boekt dat dit ook effectief 7 dagen half pension is maar bij hun dus niet. Het hotel heeft een gratis shuttle naar het centrum van Albufeira. Te voet is dit toch net iets te ver. Je kan ook een auto huren om naar het oude en nieuwe centrum van Albufeira te gaan. Er is een overdekte openbare parking die helemaal niet duur is. Een boulevard om te wandelen vind je hier niet.

Datum van verblijf: mei 2018
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2018

Geachte Gast,

Wij stellen uw opmerkingen, vooral door commentaar te geven op de vriendelijkheid en behulpzaamheid van onze medewerkers, die wij zeer gewaardeerd.

Wij hopen u te mogen verwelkomen in ons hotel als de overige eenheden van de groep.