Hotel Maritur(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
115 US$
100 US$
Besparingsmelding! 49% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 49% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 195 US$ per nacht.

306 US$
244 US$
424 US$
374 US$
249 US$
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 341 US$ per nacht.

148 US$
141 US$
Orbitz.com
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 165 US$ per nacht.

Falésia Hotel(Albufeira)
202 US$
116 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 175 US$ per nacht.

Alfagar Aparthotel(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
273 US$
Gratis annuleren tot 26/07
404 US$
382 US$
PortoBay Falesia(Albufeira)
265 US$
TripAdvisor
16 november 2017 beoordeeld

Geen afwasmachine, geen wasmachine, tv deed het niet, geen radio, geen citruspers, airco kapot, krakende bedden, loszittende en kapotte tegels overal, en het allerergste VOCHT. Vooral in de slaapkamer, als ik kleren pakte uit de kast waren die zelfs vochtig en moest ik ze eerst buiten in de zon leggen voordat ik ze kon aandoen. Ik heb COPD dus dit was verschrikkelijk, ze hadden minimaal 'n ander appartement of 'n hotelkamer kunnen aanbieden en niet 'n gratis ontbijt want dit slaat natuurlijk nergens op. ( ik heb ook geen gebruik gemaakt van het gratis ontbijt )

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2017

Geachte Peter Magne,
Bedankt voor uw mening, die onze volle aandacht verdient en dat recht zal niet helpen bij de verbetering blijft beide verdedigen.
Wij betreuren het dat uw verblijf in ons hotel gingen niet tegen uw verwachtingen, omdat een van onze belangrijkste taken is om unieke ervaringen te bieden aan onze gasten.
Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel of in andere REAL eenheden.
Jorge Teixeira - Algemeen Directeur

9 november 2017 beoordeeld

Hoe komen ze erbij om hier 5 sterren voor te geven, hooguit 3 sterren waard. De tv doet het niet, geen wasmachine, geen afwasmachine, zelfs geen citruspers of garde, buiten 2 stoeltjes ( geen ligbed ), bedden kraken ontzettend, toiletpot is voor kleine kinderen ( ik zit bijna op de grond ), 'n te klein ijskastje, en het ergste komt nog: VOCHT in de muren en schimmel ( ik heb COPD dus dan weet je het wel ) het is me te duur om om te boeken maar eigenlijk moet ik hier gelijk weg want dit is heel slecht voor mijn gezondheid, waarvoor ik eigenlijk naar Portugal kom. En dan nog iets , het is veel te duur ( 2 hamburgers en 2 thee 42 euro), De prijzen zijn dus wel 5 sterren.

Kamertip: Wij hebben 'n appartement wat er heel leuk uitziet maar je moet niet verder kijken, totaal geen privacy.
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2017

Geachte klant,
Wij danken u voor uw feedback.
Het spijt ons dat uw ervaring met ons niet geheel positief is geweest en dat daarom denken dat ons hotel niet waardig is van de rating die je hebt.
Wij willen u weer van harte welkom in ons hotel om de hoge kwaliteitseisen die wij hebben en wat we bieden onze gasten bewijzen.
Jorge Teixeira - Algemeen Directeur

16 mei 2017 beoordeeld

Fantastisch resort! Absoluut een aanrader, super service, mooi en zeer schoon appartement, ruim ingedeeld. Heerlijk strand direct aan het resort, 5 restaurants, voor ieder wat wils. Wij vonden het absoluut voor herhaling vatbaar! Snel en gratis wifi in elk appartement en in het hele hotel. Meerdere zwembaden, ook kinderbad. Top!

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017

Geachte Klaartje,
Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service.
Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group.

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze familievakantie is altijd goed in Grande Real. Altijd in appartementengedeelte. Perfect ontbijt, vriendelijk personeel, zalig voor de kinderen maar ook lekker rust voor ons. Dicht bij strand. Gewoon goed.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Geachte Gast,

Wij waarderen uw feedback over onze service. Het is met trots dat we melden het geluk van onze gasten.
Het is onderdeel van onze dagelijkse doelstellingen om een ​​dienst van extreme kwaliteit bieden en is altijd zeer positief toen we zagen onze doelstelling voldaan.
Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel.

Groet,

22 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig en rustig hotel. Mooi strand op 2 min loopafstand. Goede restaurants en keuze is divers. Uitgebreid ontbijt en goede bediening. Geen paupers of trainingspakken op dit moment. Weinig kinderen maar kan natuurlijk wel. Boek wel zeezicht dat is een stuk prettiger dan naar de parkeerplaats turen. Goede voorzieningen en prachtige spa met alles er op en dr aan. De huisjes zijn ook erg leuk met mooie tuinen en zwembaden... zeer de moeite waard. Wij zijn er nu in februari met prachtig weer.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2017

Geachte Jan,
Het was een waar genoegen om je mening en hoeveel u genoten van uw verblijf bij ons lezen. Wij zullen ervoor zorgen dat uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan ons team, die zullen blij zijn.
Geachte Gast,