“Tip Top Hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa
Beoordeeld als nr. 11 van 154 hotels in Albufeira
18 november 2017 beoordeeld

Een mooi hotel met 2 zwembaden. De kamers zijn ruim met een extra groot bed.
Deze worden dagelijks schoon gemaakt en de handdoeken worden ook vervangen.
Er is een gratis bus verbinding tussen het hotel en het dorp.

• Verbleef: November, 2017, reisde met familie
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2017

Geachte Tweeus,
Het was een waar genoegen om je mening en hoeveel u genoten van uw verblijf bij ons lezen. Wij zullen ervoor zorgen dat uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan ons team, die zullen blij zijn.
Dank u voor het verlaten van uw feedback over ons hotel op TripAdvisor en we hopen te kunnen om u weer van harte welkom binnenkort naar een andere goede ervaring.
Vriendelijke groeten,

16 november 2017 beoordeeld

Geen afwasmachine, geen wasmachine, tv deed het niet, geen radio, geen citruspers, airco kapot, krakende bedden, loszittende en kapotte tegels overal, en het allerergste VOCHT. Vooral in de slaapkamer, als ik kleren pakte uit de kast waren die zelfs vochtig en moest ik ze eerst buiten in de zon leggen voordat ik ze kon aandoen. Ik heb COPD dus dit was verschrikkelijk, ze hadden minimaal 'n ander appartement of 'n hotelkamer kunnen aanbieden en niet 'n gratis ontbijt want dit slaat natuurlijk nergens op. ( ik heb ook geen gebruik gemaakt van het gratis ontbijt )

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2017

Geachte Peter Magne,
Bedankt voor uw mening, die onze volle aandacht verdient en dat recht zal niet helpen bij de verbetering blijft beide verdedigen.
Wij betreuren het dat uw verblijf in ons hotel gingen niet tegen uw verwachtingen, omdat een van onze belangrijkste taken is om unieke ervaringen te bieden aan onze gasten.
Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel of in andere REAL eenheden.

9 november 2017 beoordeeld

Hoe komen ze erbij om hier 5 sterren voor te geven, hooguit 3 sterren waard. De tv doet het niet, geen wasmachine, geen afwasmachine, zelfs geen citruspers of garde, buiten 2 stoeltjes ( geen ligbed ), bedden kraken ontzettend, toiletpot is voor kleine kinderen ( ik zit bijna op de grond ), 'n te klein ijskastje, en het ergste komt nog: VOCHT in de muren en schimmel ( ik heb COPD dus dan weet je het wel ) het is me te duur om om te boeken maar eigenlijk moet ik hier gelijk weg want dit is heel slecht voor mijn gezondheid, waarvoor ik eigenlijk naar Portugal kom. En dan nog iets , het is veel te duur ( 2 hamburgers en 2 thee 42 euro), De prijzen zijn dus wel 5 sterren.

Kamertip: Wij hebben 'n appartement wat er heel leuk uitziet maar je moet niet verder kijken, totaal geen ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2017

Geachte klant,
Wij danken u voor uw feedback.
Het spijt ons dat uw ervaring met ons niet geheel positief is geweest en dat daarom denken dat ons hotel niet waardig is van de rating die je hebt.
Wij willen u weer van harte welkom in ons hotel om de hoge kwaliteitseisen die wij hebben en wat we bieden onze gasten bewijzen.

16 mei 2017 beoordeeld

Fantastisch resort! Absoluut een aanrader, super service, mooi en zeer schoon appartement, ruim ingedeeld. Heerlijk strand direct aan het resort, 5 restaurants, voor ieder wat wils. Wij vonden het absoluut voor herhaling vatbaar! Snel en gratis wifi in elk appartement en in het hele hotel. Meerdere zwembaden, ook kinderbad. Top!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017

Geachte Klaartje,
Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service.
Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group.
Jorge Teixeira - General Manager

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze familievakantie is altijd goed in Grande Real. Altijd in appartementengedeelte. Perfect ontbijt, vriendelijk personeel, zalig voor de kinderen maar ook lekker rust voor ons. Dicht bij strand. Gewoon goed.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Geachte Gast,

Wij waarderen uw feedback over onze service. Het is met trots dat we melden het geluk van onze gasten.
Het is onderdeel van onze dagelijkse doelstellingen om een ​​dienst van extreme kwaliteit bieden en is altijd zeer positief toen we zagen onze doelstelling voldaan.
Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel.

Groet,
Jorge Teixeira - General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Albufeira bekeken
op 0,6 km afstand
Hotel Apartamento Brisa Sol
nr. 13 van 154 in Albufeira
1.851 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa

Adres: Praia de Santa Eulália, Albufeira 8200-916, Portugal
Telefoonnummer:
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Albufeira
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 beste resorthotel in Albufeira
Nr. 5 spahotel in Albufeira
Nr. 8 hotel aan het strand in Albufeira
Nr. 8 familiehotel in Albufeira
Nr. 9 luxe hotel in Albufeira
Nr. 10 romantisch hotel in Albufeira
Prijsklasse: 56 € - 208 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa 5*
Aantal kamers: 344
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Grande Real Santa Eulalia Hotel Albufeira
Grande Real Santa Eulalia Resort And Hotel Spa
Santa Eulalia Portugal

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?