304 US$
422 US$
375 US$
247 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 311 US$ per nacht.

147 US$
201 US$
115 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 202 US$ per nacht.

Hotel Maritur(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
114 US$
100 US$
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 158 US$ per nacht.

Gratis annuleren tot 26/07
414 US$
380 US$
  • Gratis parkeren
Alfagar Aparthotel(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
271 US$
Travelocity
282 US$
270 US$
Cancelon
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 300 US$ per nacht.

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze familievakantie is altijd goed in Grande Real. Altijd in appartementengedeelte. Perfect ontbijt, vriendelijk personeel, zalig voor de kinderen maar ook lekker rust voor ons. Dicht bij strand. Gewoon goed.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Geachte Gast,

Wij waarderen uw feedback over onze service. Het is met trots dat we melden het geluk van onze gasten.
Het is onderdeel van onze dagelijkse doelstellingen om een ​​dienst van extreme kwaliteit bieden en is altijd zeer positief toen we zagen onze doelstelling voldaan.
Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel.

Groet,
Jorge Teixeira - General Manager

22 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig en rustig hotel. Mooi strand op 2 min loopafstand. Goede restaurants en keuze is divers. Uitgebreid ontbijt en goede bediening. Geen paupers of trainingspakken op dit moment. Weinig kinderen maar kan natuurlijk wel. Boek wel zeezicht dat is een stuk prettiger dan naar de parkeerplaats turen. Goede voorzieningen en prachtige spa met alles er op en dr aan. De huisjes zijn ook erg leuk met mooie tuinen en zwembaden... zeer de moeite waard. Wij zijn er nu in februari met prachtig weer.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2017

Geachte Jan,
Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service.
Het was een waar genoegen om je mening en hoeveel u genoten van uw verblijf bij ons lezen. Wij zullen ervoor zorgen dat uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan ons team, die zullen blij zijn.
Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group.
groet,
Jorge Teixeira - General Manager

17 februari 2017 beoordeeld

We hebben vier nachten in het hotel doorgebracht. De kamers en bedden waren goed. Men moet wel proberen om de vlekken uit de vloerbedekking te halen. Het ontbijt was prima. Veel keuze. Het is jammer dat er 's avonds geen menukaarten bij de diverse restaurants lagen. Hierdoor hebben wij niet in het hotel gegeten maar buiten de deur. Het is aan te raden om een auto te huren.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2017

Sehr geehrter Gast,
Sehr schätze Ihre Kommentare über den Zustand unserer Hotel.
Wir bemühen uns, die Bedürfnisse unserer Kunden zu befriedigen und ihren Komfort und Wohlbefinden zu fördern. Es ist mit besonderer Wertschätzung, die wir unser Ziel erreicht!
Wir hoffen, Sie in einem der Real Hotels wieder begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
Jorge Teixeira – General Manager

31 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel licht op een superlocatie en heeft voldoende parkeerplaatsen. Wat jammer is dat alles gedateerd is en een stevige onderhoudsbeurt nodig heeft. De prijs vind ik dan ook te hoog voor hetgeen wat geboden wordt.

Kamertip: Uiteraard is een kamer met zeezicht het mooiste.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2016

Geachte Gast,
Dank u voor de vermelding van de aspecten die, naar zijn mening, kan beter. Blijf met zekerheid dat deze in aanmerking worden genomen.
Ik hoop je weer te zien, misschien bij een andere gelegenheid, naar een ander goed verblijf in het.
Vriendelijke groeten,
Jorge Teixeira – General Manager

22 februari 2016 beoordeeld

Ben hier in 2012 geweest voor een conferentie van gebruikte machinehadelaren, was perfect mooie zalen, goede restaurant, lekker zwembad en heerlijk dicht bij strand

Wat super was had kamer 007 geheel beneden met tuin terras en jacuzzi

Kamertip: Fantastisch resort. En redelijk geprijsd, value for money
  • Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

Cher client,
Nous remercions la description que vous avez fait de notre hôtel. Nous sommes ravis de savoir que notre service est très agréable.
Merci pour votre avis sur TripAdvisor. Nous espérons de vous accueillir dans notre hôtel à nouveau.
Cordialement,
Jorge Teixeira