Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Onze familievakantie is altijd goed in Grande Real. Altijd in appartementengedeelte. Perfect ontbijt, vriendelijk personeel, zalig voor de kinderen maar ook lekker rust voor ons. Dicht bij strand. Gewoon goed.

Datum van verblijf: april 2017
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2017

Geachte Gast,

Wij waarderen uw feedback over onze service. Het is met trots dat we melden het geluk van onze gasten.
Het is onderdeel van onze dagelijkse doelstellingen om een ​​dienst van extreme kwaliteit bieden en is altijd zeer positief toen we zagen onze doelstelling voldaan.
Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel.

Groet,
Jorge Teixeira - General Manager

Beoordeeld op 22 februari 2017 via mobiele applicatie

Geweldig en rustig hotel. Mooi strand op 2 min loopafstand. Goede restaurants en keuze is divers. Uitgebreid ontbijt en goede bediening. Geen paupers of trainingspakken op dit moment. Weinig kinderen maar kan natuurlijk wel. Boek wel zeezicht dat is een stuk prettiger dan naar de parkeerplaats turen. Goede voorzieningen en prachtige spa met alles er op en dr aan. De huisjes zijn ook erg leuk met mooie tuinen en zwembaden... zeer de moeite waard. Wij zijn er nu in februari met prachtig weer.

Datum van verblijf: februari 2017
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2017

Geachte Jan,
Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service.
Het was een waar genoegen om je mening en hoeveel u genoten van uw verblijf bij ons lezen. Wij zullen ervoor zorgen dat uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan ons team, die zullen blij zijn.
Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group.
groet,
Jorge Teixeira - General Manager

Beoordeeld op 17 februari 2017

We hebben vier nachten in het hotel doorgebracht. De kamers en bedden waren goed. Men moet wel proberen om de vlekken uit de vloerbedekking te halen. Het ontbijt was prima. Veel keuze. Het is jammer dat er 's avonds geen menukaarten bij de diverse restaurants lagen. Hierdoor hebben wij niet in het hotel gegeten maar buiten de deur. Het is aan te raden om een auto te huren.

Datum van verblijf: februari 2017
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2017

Sehr geehrter Gast,
Sehr schätze Ihre Kommentare über den Zustand unserer Hotel.
Wir bemühen uns, die Bedürfnisse unserer Kunden zu befriedigen und ihren Komfort und Wohlbefinden zu fördern. Es ist mit besonderer Wertschätzung, die wir unser Ziel erreicht!
Wir hoffen, Sie in einem der Real Hotels wieder begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
Jorge Teixeira – General Manager

Beoordeeld op 31 oktober 2016

Het hotel licht op een superlocatie en heeft voldoende parkeerplaatsen. Wat jammer is dat alles gedateerd is en een stevige onderhoudsbeurt nodig heeft. De prijs vind ik dan ook te hoog voor hetgeen wat geboden wordt.

Kamertip: Uiteraard is een kamer met zeezicht het mooiste.
Datum van verblijf: mei 2016
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2016

Geachte Gast,
Dank u voor de vermelding van de aspecten die, naar zijn mening, kan beter. Blijf met zekerheid dat deze in aanmerking worden genomen.
Ik hoop je weer te zien, misschien bij een andere gelegenheid, naar een ander goed verblijf in het.
Vriendelijke groeten,
Jorge Teixeira – General Manager

Beoordeeld op 22 februari 2016

Ben hier in 2012 geweest voor een conferentie van gebruikte machinehadelaren, was perfect mooie zalen, goede restaurant, lekker zwembad en heerlijk dicht bij strand

Wat super was had kamer 007 geheel beneden met tuin terras en jacuzzi

Kamertip: Fantastisch resort. En redelijk geprijsd, value for money
Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2016

Cher client,
Nous remercions la description que vous avez fait de notre hôtel. Nous sommes ravis de savoir que notre service est très agréable.
Merci pour votre avis sur TripAdvisor. Nous espérons de vous accueillir dans notre hôtel à nouveau.
Cordialement,
Jorge Teixeira