“Super verblijf gehad!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa
Beoordeeld als nr. 11 van 154 hotels in Albufeira
16 mei 2017 beoordeeld

Fantastisch resort! Absoluut een aanrader, super service, mooi en zeer schoon appartement, ruim ingedeeld. Heerlijk strand direct aan het resort, 5 restaurants, voor ieder wat wils. Wij vonden het absoluut voor herhaling vatbaar! Snel en gratis wifi in elk appartement en in het hele hotel. Meerdere zwembaden, ook kinderbad. Top!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017

Geachte Klaartje,
Zeer waarderen uw commentaar, evenals de maximale score toegewezen aan ons hotel en onze service.
Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel, evenals een van de andere Real Hotel Group.
groet,

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze familievakantie is altijd goed in Grande Real. Altijd in appartementengedeelte. Perfect ontbijt, vriendelijk personeel, zalig voor de kinderen maar ook lekker rust voor ons. Dicht bij strand. Gewoon goed.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Geachte Gast,

Wij waarderen uw feedback over onze service. Het is met trots dat we melden het geluk van onze gasten.
Het is onderdeel van onze dagelijkse doelstellingen om een ​​dienst van extreme kwaliteit bieden en is altijd zeer positief toen we zagen onze doelstelling voldaan.
Wij hopen u te mogen verwelkomen terug met de superieure kwaliteit die betrekking heeft naar ons hotel.

Groet,

22 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig en rustig hotel. Mooi strand op 2 min loopafstand. Goede restaurants en keuze is divers. Uitgebreid ontbijt en goede bediening. Geen paupers of trainingspakken op dit moment. Weinig kinderen maar kan natuurlijk wel. Boek wel zeezicht dat is een stuk prettiger dan naar de parkeerplaats turen. Goede voorzieningen en prachtige spa met alles er op en dr aan. De huisjes zijn ook erg leuk met mooie tuinen en zwembaden... zeer de moeite waard. Wij zijn er nu in februari met prachtig weer.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2017

Geachte Jan,
Het was een waar genoegen om je mening en hoeveel u genoten van uw verblijf bij ons lezen. Wij zullen ervoor zorgen dat uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan ons team, die zullen blij zijn.
groet,

17 februari 2017 beoordeeld

We hebben vier nachten in het hotel doorgebracht. De kamers en bedden waren goed. Men moet wel proberen om de vlekken uit de vloerbedekking te halen. Het ontbijt was prima. Veel keuze. Het is jammer dat er 's avonds geen menukaarten bij de diverse restaurants lagen. Hierdoor hebben wij niet in het hotel gegeten maar buiten de deur. Het is aan te raden om een auto te huren.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2017

Sehr geehrter Gast,
Sehr schätze Ihre Kommentare über den Zustand unserer Hotel.
Wir bemühen uns, die Bedürfnisse unserer Kunden zu befriedigen und ihren Komfort und Wohlbefinden zu fördern. Es ist mit besonderer Wertschätzung, die wir unser Ziel erreicht!
Wir hoffen, Sie in einem der Real Hotels wieder begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
Jorge Teixeira – General Manager

31 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel licht op een superlocatie en heeft voldoende parkeerplaatsen. Wat jammer is dat alles gedateerd is en een stevige onderhoudsbeurt nodig heeft. De prijs vind ik dan ook te hoog voor hetgeen wat geboden wordt.

Kamertip: Uiteraard is een kamer met zeezicht het mooiste.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
Real_Hotels_Group, General Manager van Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2016

Geachte Gast,
Dank u voor de vermelding van de aspecten die, naar zijn mening, kan beter. Blijf met zekerheid dat deze in aanmerking worden genomen.
Ik hoop je weer te zien, misschien bij een andere gelegenheid, naar een ander goed verblijf in het.
Vriendelijke groeten,
Jorge Teixeira – General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Albufeira bekeken
op 0,6 km afstand
Hotel Apartamento Brisa Sol
nr. 13 van 154 in Albufeira
1.851 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa

Adres: Praia de Santa Eulália, Albufeira 8200-916, Portugal
Telefoonnummer:
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Albufeira
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 beste resorthotel in Albufeira
Nr. 5 spahotel in Albufeira
Nr. 8 hotel aan het strand in Albufeira
Nr. 8 familiehotel in Albufeira
Nr. 9 luxe hotel in Albufeira
Nr. 10 romantisch hotel in Albufeira
Prijsklasse: 56 € - 208 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa 5*
Aantal kamers: 344
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Grande Real Santa Eulália Resort & Hotel Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Grande Real Santa Eulalia Hotel Albufeira
Grande Real Santa Eulalia Resort And Hotel Spa
Santa Eulalia Portugal

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?