“een plek voor een nacht, niet om te blijven”
Beoordeling van Vidamar Resort Algarve

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Vidamar Resort Algarve
Beoordeeld als nr. 15 van 154 hotels in Albufeira
5 december 2017 beoordeeld

In mooie buitenwijk, San Rafael geheten, ca 4 km van oude stad. Strand op ca 1,5 km.Bedrijf heeft meerdere complexen, je moet je allemaal melden bij Vidamar Guesthouse, maar dat weet je niet vooraf !. De navigatie loodste ons naar de verkeerde acc. Wij verbleven in het Guesthouse, een kamer direct naast de keuken. Dineren moet buiten de deur, er is een Chinees op loopafstand, de rest per auto.

Plus: heel vriendelijke ontvangst, luxe inrichting kamer en badkamer, mooie ontbijtkamer en bar, goed ontbijt, mooi zwembad .
Min: kamer absoluut te klein (kruipdoor,sluipdoor), miniscuul balkonnetje, helaas met ontbijtterras ervoor(wel gesloten),wel zeezicht, maar over de daken heen in verte, je kon ons vanuit de eetkamer in bed zien, kamerverzorging werd een dag vergeten, restaurant was dicht maar dat was niet gezegd, wel 100 TV zenders maar geen Nederlands of Duits kanaal gevonden, ijskastje in kast zonder afvoer voor warme lucht.
Wij voelden er ons niet prettig.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner

14 september 2017 beoordeeld

Heel mooi hotel aan de rand van Albufeira. Dicht tegen een natuurgebied dus uitnodigend voor eeen wandeling. Op loopafstand van een mooi en rustig strand. Prachtig en zeer groot zwembad met zoutwater; echt een genot. Zeer goede keuken voor een zeer compleet buffet. Het is onmogelijk dat er voor de kieskeurige eters niets bij is. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader!

Kamertip: Zeezichtkamer is ideaal.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
CardosoJ, General Manager van Vidamar Resort Algarve, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2017

Dear Mr. Gerard,

Thank you for your nice review, we shared it with our team and everybody is very happy with your comments and with the fact that we were able to give you a memorable vacation.
It was a pleasure to have you as our guest and we will be delighted if you return.

Kindest regards,

The Management.

6 juni 2017 beoordeeld

Bij aankomst in het hotel geholpen door vriendelijk personeel. Onze kamer had uitzicht zeezicht, wat echt fantastisch was. De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien. De badkamer was eveneens fantastisch. Heerlijke regendouche, grote wastafels met grote spiegel. Er werd vaak schoongemaakt, waar wij erg blij mee waren.
Bij het zwembad hebben wij geen last gehad van 'handdoekje leggen' omdat je via een goed systeem telkens schone badlakens kreeg bij het zwembad.
Het ontbijt was enorm gevarieerd en voor ieder wat wils. Als er voldoende plaats was kon je zelfs lekker buiten gaan zitten. Het dinerbuffet was afwisselend en voldoende, maar kan beter.
Al met al een geweldige vakantie gehad waar we echt tot rust zijn gekomen.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vidamar resort zag er bij onze aankomst in april zeer verzorgd en groen uit. De ontvangst is hartelijk en het personeel is buitengewoon vriendelijk en toegewijd. Je merkt dat men de gasten graag een fijn verblijf toewenst. De zwembaden waarvan een verwarmd zijn heel ruim en het aangrenzende strand en natuurgebied zijn echt fantastisch.
Wij verbleven in een villa met zwembad. Hier wil ik over kwijt dat ze extreem ruim zijn. Het privezwembad is van een behoorlijk formaat maar onverwarmd dus in april nog erg koud. De aankleding van de villa is erg karig en kil. Het klinkt hol wat niet bijdraagt aan een fijne vakantiesfeer. De standaard faciliteiten zoals kluisje. Wasmachine etc zijn aanwezig. Dagelijks wordt de villa schoongemaakt en zijn er nieuwe handdoeken.
Er ontbreken wat kleine dingen zoals geen theedoeken een kurkentrekker of schaar die toch echt in een keuken mogen worden verwacht. We troffen een losse kraan in de overigens zeer gehorige villa en schuifpuien zo inmens groot en zwaar dat ze niet door een persoon zijn open te krijgen. Dingen die ons opvallen die een verblijf niet in de weg staan maar een 5 sterren nominatie absoluut niet rechtvaardigen. Ook ziet de villa er verweerd uit. Stucwerk brokkelt meubilair niet schoon verfrestjes en etensresten van voorgangers nog zelf weg geveegd. Wij denken dat als er nog meer aandacht is voor die finesses dit een zeer aangenaam resort is.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig resort, met name het eten. Zeer uitgebreid. Wij hadden halfpension voor een scherpe prijs. Gelukkig hielp het weer ook mee. Je betaald extra voor sauna en zwembad 10 euro pp.De gym is kosteloos. Voor herhaling vatbaar!

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Albufeira in overweging
op 14,1 km afstand
Golden Beach by 3HB
nr. 1 van 154 in Albufeira
257 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Vidamar Resort Algarve geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Vidamar Resort Algarve

Adres: Rua Boca da Alagoa, Lote 1-Fase 2 | Guia, Albufeira 8200-424, Portugal
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Albufeira
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 15 van 154 hotels in Albufeira
Prijsklasse: 84 € - 404 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Vidamar Resort Algarve 4.5*
Aantal kamers: 250
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Vidamar Resort Algarve met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?