VidaMar Resort Hotel Algarve
Salgados Palace(Albufeira)
Bayside Salgados(Albufeira)
Vila Joya(Gale)
14 september 2017 beoordeeld

Heel mooi hotel aan de rand van Albufeira. Dicht tegen een natuurgebied dus uitnodigend voor eeen wandeling. Op loopafstand van een mooi en rustig strand. Prachtig en zeer groot zwembad met zoutwater; echt een genot. Zeer goede keuken voor een zeer compleet buffet. Het is onmogelijk dat er voor de kieskeurige eters niets bij is. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader!

Kamertip: Zeezichtkamer is ideaal.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
CardosoJ, General Manager van VidaMar Resort Hotel Algarve, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2017

Dear Mr. Gerard,

Thank you for your nice review, we shared it with our team and everybody is very happy with your comments and with the fact that we were able to give you a memorable vacation.
It was a pleasure to have you as our guest and we will be delighted if you return.

Kindest regards,

The Management.

6 juni 2017 beoordeeld

Bij aankomst in het hotel geholpen door vriendelijk personeel. Onze kamer had uitzicht zeezicht, wat echt fantastisch was. De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien. De badkamer was eveneens fantastisch. Heerlijke regendouche, grote wastafels met grote spiegel. Er werd vaak schoongemaakt, waar wij erg blij mee waren.
Bij het zwembad hebben wij geen last gehad van 'handdoekje leggen' omdat je via een goed systeem telkens schone badlakens kreeg bij het zwembad.
Het ontbijt was enorm gevarieerd en voor ieder wat wils. Als er voldoende plaats was kon je zelfs lekker buiten gaan zitten. Het dinerbuffet was afwisselend en voldoende, maar kan beter.
Al met al een geweldige vakantie gehad waar we echt tot rust zijn gekomen.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vidamar resort zag er bij onze aankomst in april zeer verzorgd en groen uit. De ontvangst is hartelijk en het personeel is buitengewoon vriendelijk en toegewijd. Je merkt dat men de gasten graag een fijn verblijf toewenst. De zwembaden waarvan een verwarmd zijn heel ruim en het aangrenzende strand en natuurgebied zijn echt fantastisch.
Wij verbleven in een villa met zwembad. Hier wil ik over kwijt dat ze extreem ruim zijn. Het privezwembad is van een behoorlijk formaat maar onverwarmd dus in april nog erg koud. De aankleding van de villa is erg karig en kil. Het klinkt hol wat niet bijdraagt aan een fijne vakantiesfeer. De standaard faciliteiten zoals kluisje. Wasmachine etc zijn aanwezig. Dagelijks wordt de villa schoongemaakt en zijn er nieuwe handdoeken.
Er ontbreken wat kleine dingen zoals geen theedoeken een kurkentrekker of schaar die toch echt in een keuken mogen worden verwacht. We troffen een losse kraan in de overigens zeer gehorige villa en schuifpuien zo inmens groot en zwaar dat ze niet door een persoon zijn open te krijgen. Dingen die ons opvallen die een verblijf niet in de weg staan maar een 5 sterren nominatie absoluut niet rechtvaardigen. Ook ziet de villa er verweerd uit. Stucwerk brokkelt meubilair niet schoon verfrestjes en etensresten van voorgangers nog zelf weg geveegd. Wij denken dat als er nog meer aandacht is voor die finesses dit een zeer aangenaam resort is.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig resort, met name het eten. Zeer uitgebreid. Wij hadden halfpension voor een scherpe prijs. Gelukkig hielp het weer ook mee. Je betaald extra voor sauna en zwembad 10 euro pp.De gym is kosteloos. Voor herhaling vatbaar!

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst aan de receptie is hartelijk en professioneel. Je krijgt een overzicht van wat het hotel te bieden heeft. Er is ruimschoots parking en een garage voor wie wil. Een medewerker ontfermt zich over de bagage en brengt je naar je kamer. Deze is ruim en bestaat uit een king size bed en een sofa, die omgevormd kan worden tot een bed. Een bureau of een tafeltje ontbreekt. Je kan koffie of thee maken in de kamer. Er is verder een apart toilet en een grote douche. De badkamer is naar de laatste mode gedeeltelijk open
Er is voldoende kastruimte vervolledigd door een kleine frigo en een kluisje.
Wij hadden een kamer met zeezicht. De terrassen zijn ruim.
Het ontbijt is goed verzorgd. Je moet wel benadrukken dat je warme koffie of thee wil, anders kan hij al eens lauw zijn.
Het diner biedt voldoende keuze en men probeert dagelijks variatie te bieden. Over het algemeen is de Portugese keuken evenwel niet erg verfijnd.
Jammer ook dat de gerechten dikwijls niet warm meer zijn. Dat is misschien prettig in het hoogseizoen bij grote hitte, maar in oktober mag het wel iets meer zijn
Prijzen van de wijnen en andere dranken zijn heel betaalbaar
Mensen die s avonds nog graag een wandeling op de dijk maken moet ik teleurstellen. Het complex ligt in een zielloze urbanisatie met alleen maar appartementen allemaal in dezelfde stijl en kleur. Het dichtst bijzijnde stadje ligt op meer dan
5 km.
Hou je evenwel van zonnebaden,zwemmen en wandelen, er zijn drie openluchtzwembaden van heel serieuze omvang, en het kilometerslange strand is snel bereikbaar via een houten wandelpad. Er is ook een welnesscenter met binnenzwembad. Naast het hotel
Is er een klein, maar mooi vogelreservaat.
Voor mijn normen is dit eerder een viersterrenhotel. Ik kan aannemen dat het in het hoogseizoen hier heel druk kan zijn.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner