“mooie baai”

Ocean Rocket - Dolfijnen en grotten met snelheid
Geclassificeerd als nr. 7 van 117 dingen om te doen in Albufeira
Attractiegegevens
5 mei 2018 beoordeeld

Praia Sao Rafael in van de vele baaien in de Algarve, maar voor mij de mooiste in de omgeving van Albufeira. Mooi strand en lekker restaurantje. Een wandeling op de kliffen zeker doen !

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier zijn we op een zonnige dag beland.
Wat een mooie uitzichten op de kliff.
Aan het strand gegeten
Zeer geslaagd
Doen

7 oktober 2017 beoordeeld

We komen al jaren naar de Algarve, en nog steeds is dit strand 1 van onze favorieten.
Mooi helder water, mooie rotspartijen, goede voorzieningen, kind vriendelijk. Vanaf Albufeira nog geen 15 minuten rijden, en veel mooier dan de stranden van Albufeira.

19 september 2017 beoordeeld

Aan beide kanten ingesloten strandje. De voorzieningen zijn goed, vooral door de aanwezigheid van een restaurant met afhaalmogelijkheden. Ook behoorlijke parkeergelegenheid.

Bekijk meer beoordelingen
15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi wit strand. Groot parkeerplaats. Wel druk. Ook ligbeddenverhuur maar alleen met trap bereikbaar.

Reizigers die Praia Sao Rafael bekeken, bekeken ook

Olhos de Agua, Albufeira
Albufeira, Faro District

In Praia Sao Rafael geweest? Deel je ervaringen!