“Gezellig strandje”

Ocean Rocket - Dolphins and Caves with Speed
Geclassificeerd als nr. 3 van 116 dingen om te doen in Albufeira
Attractiegegevens
19 september 2017 beoordeeld

Aan beide kanten ingesloten strandje. De voorzieningen zijn goed, vooral door de aanwezigheid van een restaurant met afhaalmogelijkheden. Ook behoorlijke parkeergelegenheid.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi wit strand. Groot parkeerplaats. Wel druk. Ook ligbeddenverhuur maar alleen met trap bereikbaar.

8 september 2017 beoordeeld

mooi strand alleen uit kijken van rotsen in het water. Strand is erg breed. Mooi uitzicht. Twee strandtenten. Wel druk maar in juni niet te druk.

10 juli 2017 beoordeeld

Prima verse vis en redelijk vlees.Erg druk en volop wijn, al is die wel aan de prijs. Apart barretje voor een drankje. Vriendelijke bediening. Moert je eens geprobeerd hebben.

Bekijk meer beoordelingen
29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de mooiere stranden, maar ik ben er maar even geweest. Het zag er heerlijk uit, maar kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen erg druk kan zijn. Er zit ook een restaurant.

Reizigers die Praia Sao Rafael bekeken, bekeken ook

In Praia Sao Rafael geweest? Deel je ervaringen!