“Goed eten, familie restaurant! ”
Beoordeling van O'Leme

O'Leme
Geclassificeerd als nr. 16 van 921 Restaurants in Albufeira
Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant wordt door papa, mama en zoon gerund. Bij aankomst was het erg rustig, door tips van anderen gekozen voor de biefstuk op steen. Wat een goede keuze! Mama kwam zelf voor doen hoe je hem moest eten. Voor onze kleine man was er extra aandacht, en een prima bordje eten. Toen het restaurant bijna vol zat werd de service minder goed, maar gelukkig waren wij toen al klaar.

Datum van bezoek: oktober 2018

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn gastvrij ontvangen, en hebben heerlijk gegeten, het dessert was ook voortreffelijk. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2018
13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gemiddeld beoordeeld omdat goed niet erbij staat maar heel goed ook niet. Wij hebben biefstuk van de gril met pepersaus gehad. Vlees was prima van smaak en gegrild, heerlijke pepersaus, dit sms'en was goed. Vind het altijd jammer als de saus over het hele vlees wordt gegoten. Groente, saus, friet en de extra bestelde rijst waren niet warm genoeg. Aan de drukte had het niet kunnen liggen. Als nagerecht amandeltaart lekker en even warm gemaakt en karameltaart was ook prima. Bediening was ook aanwezig en ook weer niet. Zowel vader (terughoudend), moeder (attent genoeg voor het opnemen van bestellingen) als zoon (noemt iedereen meteen vriend) dachten allemaal het op hun manier te doen.

Datum van bezoek: februari 2018
restauranteoleme, Gestor van O'Leme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2018

Nem merece resposta....Afinal o que è um bife com molho pimenta?
se queria molho à parte era so pedir...alias o nosso menu comtempla essa mesma situação....de qualquer modo foi imprescindivel a sua visita....sem ela nós Restaurante à quase 30 anos ...não saberiamos como servir um bife pimenta....o nosso muito obrigado

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Bediening netjes, ongedwongen. Op advies de biefstuk van de steengrill gegeten. Zo mals en heerlijk van smaak! We gaan zeker nog een keer terug deze vakantie

Datum van bezoek: september 2017
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten. Vooral de bief van de haas op de grilsteen aan te bevelen. De kabeljauw was wat lang gegrild. Lekkere witte huiswijn.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die O'Leme bekeken, bekeken ook

In O'Leme geweest? Deel je ervaringen!