“Ontspannen aan de kust zityen”
Beoordeling van Restaurante Vivaldo's

Restaurante Vivaldo's
Geclassificeerd als nr. 112 van 919 Restaurants in Albufeira
Keukens: Portugees
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede huis wijn en lekkere tapas is wat je hier kan vinden. De bediening is snel en erg goed. Eten wordt in een mum van tijd geserveerd. Een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

18 september 2018 beoordeeld

Lekker gegeten,vlotte bediening,
Het restaurant ligt aan het strand je kan er rustig zitten ligt net buiten de strip..

Datum van bezoek: augustus 2018
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is fantastisch, genoeg keuze. Heerlijke Sangria. Genoeg voor lunch en avond eten. Vriendelijk personeel. We zijn hier vaak te vinden in de vakantie. Prachtig uitzicht over het strand.

8 september 2018 beoordeeld

Hier twee keer gegeten. Beide keren was het erg goed. Personeel gaf goed advies in de vis en vlees keuze.

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten op een mooie zomeravond dit restaurant. Bediening erg vriendelijk bij binnenkomst. Kregen snel de kaart en hadden een prima huiswijn (niet bijzonder maar lekker). Nadat wij de kaart kregen (overigens in slecht Nederlands) besloten wij toch voor alleen een hoofdgerecht te gaan. We wilden simpel eten en kozen ook als liefhebbers voor spareribs. De spareribs stonden echter al na 10 minuten op tafel, een beetje verrast begonnen wij aan ons eten. De textuur van de spareribs viel tegen, het was vet en erg droog. Wellicht 1 van de meest vieze spareribs ooit gegeten (dit terwijl wij vaker spareribs eten). Zelfs de patatjes en de zoete aardappel friet waren zacht vet en koud. De spareribs waren erg heet en kregen het idee dat ze uit de magnetron kwamen. Al met al een slechte ervaring, dit terwijl de bediening erg attent was. Niet voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Restaurante Vivaldo's bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

Albufeira, Faro District

In Restaurante Vivaldo's geweest? Deel je ervaringen!