Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Acht dagen all inclusive verbleven in dit aparthotel. Kamers zijn erg ruim en waren goed schoon. Het hotel kan hier en daar een opknapbeurt gebruiken maar dat is niet storend voor het verblijf. Het eten is erg basic maar het personeel doet erg zijn best. Het is niet vergelijkbaar met all inclusive in Turkije maar het is allemaal goed verzorgd. Hotel ligt op 5 min loopafstand van het strand en 15 min lopen van de strip. Er is een busstop recht voor het hotel waar een lijnbus en hop on hop off bus stopt. Dus laat u niet afschrikken door alle slechte recencies

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

Kamer was ruim en redelijk schoon, meer pluspunten zijn er binnen het hotel niet. De bedden zijn eeg hard, het eten is erg slecht en de hygiëne buiten de kamer laat te wensen over. Wij hadden een auto waar we erg blij mee waren. De ligging van het hotel is verder wel prima als je een auto hebt. Als je die niet hebt zit er op loop afstand een goede Indiër genaamd curry leaves waar je prima kunt eten.. alleen zit je er niet zo gezellig. Ook kun je aan het strand met goed uitzicht en voor een iets ruimer budget goed eten.

Dit hotel word als vier sterren aangegeven, maar was in onze ogen een hooguit drie sterren waard ( en eigenlijk zelfs dat niet).
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, maar daar had het hotel niets mee te maken!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 21 augustus 2017 via mobiele applicatie

*iedere dag hetzelfde eten
*bij de bar schenken ze water uit de kraan waar velen last van hebben gehad
*we kwamen om 10:00 aan, hostess gag aan dat we tot 14:00 ergens met onze koffers moeten wachten totdat onze kamer klaar is.
*bij fitness waren de helft van de apparaten stuk
*wifi hmmmm iets meer dan niets
*rare crème soep ook iedere dag hetzelfde
*totaal geen kinderanimatie zoals het aangegeven stond v
*om de dag geen warm water
*een 3 jarig meisje heeft in de lift tussen de deuren gezeten omdat de deuren zomaar open en dichtgaan
*'s avonds is een matige muziek bij de bar, bar sluit ook wanneer het de barman uitkomt

N O G O!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

Kamer was lekker ruim, en mooi uitzicht maar van ontkalken van een douchekop is geen sprake. Douchen was een ramp want er kwam nauwelijks water uit de douchekop. Verders wel schoon! Het eten was een enorme tegenvaller, brood smaakte nergens naar, leek wel oud! Veel rauw en koud voedsel en weinig variatie. Ook de bbq die vrijdags gedaan word is een teleurstelling. Bar blijft niet open tot de aangegeven tijd, of je nu nog gezellig zit of niet hij sluit wanneer de barman geen zin meer heeft! Personeel is onderbemand en dat is wel te merken, er kan nauwelijks een lach vanaf! Te weinig kussens voor de ligbedjes, zwembad was wel lekker. Jammer dat je als je alleen al langs loop bij het binnenbad de schade ziet. Maak dit in orde ofzo, ziet er echt niet uit. En de liften zijn erg creepy, deuren gaan voortijdig open en als je binnenstapt hupst de lift ineens omhoog. Ook erg vies, word duidelijk nooit gepoetst! Gelukkig enorm van de omgeving genoten en het heerlijke strand, maar ik zou hier niet weer heen gaan! Te duur voor datgene wat ze bieden!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Na het lezen van de recensies voorbereid op een bijzondere vakantie. Uiteindelijk is het een bijzonder prettige vakantie gebleken. Zeer ruime kamers en een heerlijk zwembad. Veel rust op het complex. Heerlijk. 's Ochtends niet vroeg hoeven opstaan voor een lounge bed bij het zwembad. Strand op 500m, eveneens top!
Veel gelezen over het eten, maar dit viel ook erg mee. Wel veel rauwkost en niet altijd veel keus in warme gerechten. Dit is wel een verbeterpuntje. De bar bij het zwembad had heerlijke snacks beschikbaar. Top. Personeel is erg behulpzaam.

Al met al een heerlijke vakantie gehad en helemaal tot rust gekomen!

Datum van verblijf: juli 2017