Vila Gale Collection Praia
235 US$
209 US$
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 315 US$ per nacht.

193 US$
182 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 226 US$ per nacht.

416 US$
380 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Topazio Mar Beach Hotel & Apartments(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
180 US$
144 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 160 US$ per nacht.

PortoBay Falesia(Albufeira)
208 US$
199 US$
244 US$
195 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 217 US$ per nacht.

Golden Beach by 3HB(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
198 US$
186 US$
Orbitz.com
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 278 US$ per nacht.

328 US$
274 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 303 US$ per nacht.

Alfagar Aparthotel(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
227 US$
220 US$
Orbitz.com
324 US$
99 US$
Priceline
  • Aan het strand
24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met vriendelijke bediening. Net en verzorgd. Mooie tuin prachtig zwembad en goed tuinmeubilair.
Lekker eten en goed ontbijt. Mooie kamer,goede airco, te hard bed. Balkon. Badkamer met ligbad/ douche (wat ouder ) maar proper.
Met zachtere bedden komen wij zeker terug.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
10 augustus 2014 beoordeeld

Klein hotel met 40 kamers.helft met zeezicht.
Ligging en omgeving.
Rustig gelegen.
Gelegen aan strand Gale.parkeren overdag erg druk maar ander parkeerterrein aan de achterkant dichtbij met meer plaats.Mooie supermarkt dichtbij.
Hotel
Receptie met vriendelijkpersoneel.Zeer hulpvaardig .
Lounge op zelfde verdieping met Wi fi voor gasten.
Internet op kamer?danextra betalen;€15 per week.
Ook dan werkt het nog niet altijd vlekkeloos , want soms slechte verbinding en elke keer opnieuw inloggen.Daarom hoefden wij de kosten voor internet op de kamer niet te betalen.Nette geste.
Kamer
Standaard kamers,verzorgd ingericht .prima badkamer met goede verlichting en een make up spiegel.Schoon.geen stopcontact in de badkamer.
Balkon met 2 comfortabele stoelen.
Ontbijt
Zeer compleet ontbijt ,met zeer veel keuze van goede kwaliteit . Geen gelegenheid om buiten te ontbijten, terwijl er wel tafels zijn .
Deze worden wel .gebruikt voor lunch.
Zwembad
Mooi zwembad met 40 bedden en parasols.
De matrasjes op de ligbedden zijn oud en smoezelig,de parasols zijn oud:de rafels hangen eraan. Per persoon een badlaken die niet het gehele matrasje bedekt.
Bijzonderheden
Geen kinderen toegestaan in dit hotel ,dit garandeert een heerlijk rustig verblijf .
Late check out €10 per 2 uur extra betalen
Bedjes bezetten hebben wij tijdens ons verblijf niet ervaren, we konden dus rustig op ons gemak ontbijten en dan naar het zwembad gaan en een ligbed uitzoeken.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
VilaGaleHoteis, Gerente geral van Vila Gale Collection Praia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2014

Geachte klant,

Dank u voor uw reactie.
Wij wachten op u in een volgende bezoek aan de Algarve.

Dank je wel
Cesar Gaspar
directeur

4 oktober 2013 beoordeeld

Mooi hotel, aangenaam en comfortabel, met heel vriendelijk personeel. Hier moet je zijn voor de rust. Zonnen en lezen aan het zwembad is wat de meeste gasten hier ongestoord kunnen doen. Ligging ook super: vlakbij het strand. Alles was goed verzorgd: de kamers netjes, het eten lekker en mooi gepresenteerd. Zeer aan te raden voor mensen die van rust en comfort houden. De bedden waren ook zeer goed; Lekker geslapen in dit hotel!

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
VilaGaleHotels, General Manager van Vila Gale Collection Praia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

12 april 2018 beoordeeld

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
VilaGaleHotels, Diretor-Geral van Vila Gale Collection Praia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018