306 US$
424 US$
148 US$
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 166 US$ per nacht.

Hotel Balaia Mar(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 141 US$ per nacht.

374 US$
249 US$
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 341 US$ per nacht.

352 US$
228 US$
Gratis annuleren tot 25/07
Boek nu, betaal bij aankomst
393 US$
Falésia Hotel(Albufeira)
116 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 175 US$ per nacht.

Hotel Maritur(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
PortoBay Falesia(Albufeira)
Orbitz.com
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er heerlijke 2 weken gehad. Bij aankomst bleek de kamer dubbel geboekt. Dit werd prima opgelost door 3 overnachtingen in het zuster hotel met upgrade van diner. Personeel vriendelijk, ontbijt prima, selfservice als er geen personeel is. Het is minder geschikt voor kinderen. Hotel ligt op een kwartier lopen van het strand. Wel een flinke klim. Ik vind het al met al een aanrader voor mensen die van rust houden.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
23 juli 2016 beoordeeld

erg aardig personeel, goede service, rustig en op loopafstand van strand en oude centrum (wel veel trappen en steile stukjes +/- 15 min)
fijne bedden aan het zwembad
goed ontbijt
geen animatie oid, zou het voor mensen met kleine kinderen niet aanraden

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
26 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze hotel is gelegen op een heuvel. Het uitzicht is dus fantastisch. Bij binnenkomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen en gevraagd of wij hier op zakenreis waren. Wat ook het geval was. Direct kregen wij goede aanbevelingen van restaurants en locaties. De kamers zijn prima en zien er goed verzorgd uit. Aanrader!

Verbleef: augustus 2015, reisde voor zaken
31 januari 2015 beoordeeld

Het hotel en de voorzieningen maken een zeer verzorgde indruk. Uitzicht op zee vanuit de meeste appartementen. Alles is schoon en dagelijks worden de appartementen gereinigd. Goed restaurant in het hotel (wel wat saai aangekleed) maar ook uitstekende restaurants aan het strand.

Kamertip: Aan voorzijde uitzicht op stad en zee.
  • Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
21 mei 2014 beoordeeld

Hotel Cerro da Marina ligt bovenop een heuvel gelegen tussen het haventje en de oude stad van Albufeira, Naar beiden plaatsen naar beneden best loopbaar maar terug redelijk steile stukken, niet voor iedereen loopbaar. Maar vanuit de oude stad kost een taxi maar tussen de 5.85 euro en 6.20 euro terug. Best uitgebreid ontbijt (wel zelf even tafel afruimen), mooie nette kamers. goede bedden, jammer dat ons balkon op de zuidwest zat (te warm om tussen 14u en 19u buiten te zitten). Goede service van de receptie voor info over de lokale bussen en bushoofdterminal. Het hotel ligt lekker rustig, met gratis koffie en thee met cake tussen 16u en 16.30u. Enige nadeel is weinig snacks 'smiddags te verkrijgen en dichtsbijgelegen barretje toch weer minstens 10 min lopen bergafwaarts.
Alles samen prima vakantie voor 1 weekje.

Kamertip: kamer 112 heeft balkon op zuidwesten, uitzicht op zee, maar de warm om tussen 14u en 19u buiten te zitten
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner