Cerro da Marina Hotel
    Hotel Frentomar(Albufeira)
    • Aan het strand
    FilterenAlle talen
    1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er heerlijke 2 weken gehad. Bij aankomst bleek de kamer dubbel geboekt. Dit werd prima opgelost door 3 overnachtingen in het zuster hotel met upgrade van diner. Personeel vriendelijk, ontbijt prima, selfservice als er geen personeel is. Het is minder geschikt voor kinderen. Hotel ligt op een kwartier lopen van het strand. Wel een flinke klim. Ik vind het al met al een aanrader voor mensen die van rust houden.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
    23 juli 2016 beoordeeld

erg aardig personeel, goede service, rustig en op loopafstand van strand en oude centrum (wel veel trappen en steile stukjes +/- 15 min)
    fijne bedden aan het zwembad
    goed ontbijt
    geen animatie oid, zou het voor mensen met kleine kinderen niet aanraden

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
    26 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze hotel is gelegen op een heuvel. Het uitzicht is dus fantastisch. Bij binnenkomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen en gevraagd of wij hier op zakenreis waren. Wat ook het geval was. Direct kregen wij goede aanbevelingen van restaurants en locaties. De kamers zijn prima en zien er goed verzorgd uit. Aanrader!

Verbleef: Augustus, 2015, reisde voor zaken
    31 januari 2015 beoordeeld

Het hotel en de voorzieningen maken een zeer verzorgde indruk. Uitzicht op zee vanuit de meeste appartementen. Alles is schoon en dagelijks worden de appartementen gereinigd. Goed restaurant in het hotel (wel wat saai aangekleed) maar ook uitstekende restaurants aan het strand.

Kamertip: Aan voorzijde uitzicht op stad en zee.
    • Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
    21 mei 2014 beoordeeld

Hotel Cerro da Marina ligt bovenop een heuvel gelegen tussen het haventje en de oude stad van Albufeira, Naar beiden plaatsen naar beneden best loopbaar maar terug redelijk steile stukken, niet voor iedereen loopbaar. Maar vanuit de oude stad kost een taxi maar tussen de 5.85 euro en 6.20 euro terug. Best uitgebreid ontbijt (wel zelf even tafel afruimen), mooie nette kamers. goede bedden, jammer dat ons balkon op de zuidwest zat (te warm om tussen 14u en 19u buiten te zitten). Goede service van de receptie voor info over de lokale bussen en bushoofdterminal. Het hotel ligt lekker rustig, met gratis koffie en thee met cake tussen 16u en 16.30u. Enige nadeel is weinig snacks 'smiddags te verkrijgen en dichtsbijgelegen barretje toch weer minstens 10 min lopen bergafwaarts.
    Alles samen prima vakantie voor 1 weekje.

Kamertip: kamer 112 heeft balkon op zuidwesten, uitzicht op zee, maar de warm om tussen 14u en 19u buiten te zitten
    • Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner