Beoordeeld op 23 juli 2016

erg aardig personeel, goede service, rustig en op loopafstand van strand en oude centrum (wel veel trappen en steile stukjes +/- 15 min)
fijne bedden aan het zwembad
goed ontbijt
geen animatie oid, zou het voor mensen met kleine kinderen niet aanraden

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 26 oktober 2015 via mobiele applicatie

Deze hotel is gelegen op een heuvel. Het uitzicht is dus fantastisch. Bij binnenkomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen en gevraagd of wij hier op zakenreis waren. Wat ook het geval was. Direct kregen wij goede aanbevelingen van restaurants en locaties. De kamers zijn prima en zien er goed verzorgd uit. Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 januari 2015

Het hotel en de voorzieningen maken een zeer verzorgde indruk. Uitzicht op zee vanuit de meeste appartementen. Alles is schoon en dagelijks worden de appartementen gereinigd. Goed restaurant in het hotel (wel wat saai aangekleed) maar ook uitstekende restaurants aan het strand.

Kamertip: Aan voorzijde uitzicht op stad en zee.
Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 21 mei 2014

Hotel Cerro da Marina ligt bovenop een heuvel gelegen tussen het haventje en de oude stad van Albufeira, Naar beiden plaatsen naar beneden best loopbaar maar terug redelijk steile stukken, niet voor iedereen loopbaar. Maar vanuit de oude stad kost een taxi maar tussen de 5.85 euro en 6.20 euro terug. Best uitgebreid ontbijt (wel zelf even tafel afruimen), mooie nette kamers. goede bedden, jammer dat ons balkon op de zuidwest zat (te warm om tussen 14u en 19u buiten te zitten). Goede service van de receptie voor info over de lokale bussen en bushoofdterminal. Het hotel ligt lekker rustig, met gratis koffie en thee met cake tussen 16u en 16.30u. Enige nadeel is weinig snacks 'smiddags te verkrijgen en dichtsbijgelegen barretje toch weer minstens 10 min lopen bergafwaarts.
Alles samen prima vakantie voor 1 weekje.

Kamertip: kamer 112 heeft balkon op zuidwesten, uitzicht op zee, maar de warm om tussen 14u en 19u buiten te zitten
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 24 september 2013

de kamers van het hotel waren altijd inorde ,het eten was er minder denk omdat er veel duitsers en engelsen aanwezig zijn en daarom meer in die richting gaan met het eten .ontbijt tafel zelf opruimen , s' avonds eigen drank halen aan de bar zelf inschenken en dan ook opschrijven als ik verlof heb betaal ik voor deze bedieningen .S' avonds gaat de buitendeur dicht zoda tje aan het zwembad niet rustig kan genieten van de buiten met een lekker pintje. sommige personeel is er vriendelijk sommige werken er tegen hun zin denk ik .de deuren werden al gesloten terwijl je nog op terras van je avond eten was aan genieten ??,om naar zee tegaan tevoet ist niet goed voor mensen die slecht of weinig kunnen wandelen richting zee ok maar terug grote hoogte verschil alles bergop dan.daarom indien je naar Algarve gaat in die buurt best dicht aan zee boeken .we zullen daar niet meer gaan door het eten (kennen geen groente daar )en het wandel project van zee naar hotel en daar we eigenlijk vakantie hebben en niet zelf ons tafel moeten opruimen en onze drank zelf gaan halen. we vonden het geen gezellig hotel en verblijf

Datum van verblijf: augustus 2013