Beoordeeld op 10 april 2017 via mobiele applicatie

Een heerlijke vakantie gehad .
Het pers van de kamer cleaning was geweldig *****
Het overige personeel op 1 ober na bloed schagereinig !!!!
Als je voor de spa komt blijf dan thuis ,iedere keer andere smoes
Briefje zondag gesloten er was geen pers voor jammer dag sauna dag alles.
Het enige wat open was is het buitenzwembad en die werd s avonds al snel afgesloten .
Er is 1 ober Genaamd CARLOS die krijgt van mij een dank je wel Carlos voor je zorgzaamheid ,vriendelijkheid en als enige een goede instelling

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 3 januari 2017

Rustige ligging en dicht bij het oude centrum.
Service niet overdreven. Niet veel initiatief van het personeel.
Kamers super schoon, elke dag linnenwissel en om de 3 dagen schone lakens.
Kamers semi modern en redelijk minimalistisch ingericht. Niet uitnodigend om langere tijd te gaan zitten. Klein balcon maar met zeezicht de hele dag in de zon.
Goede badkamer met douche in bad.
Tamelijk sfeerloze bar en louche. Redelijke prijzen.
Goed uitgebreid ontbijt en dinerbuffet. Niet spannend maar goed.
Ik wil absoluut geen negatieve beoordeling neerzetten en wil zeker nog eens terugkomen. Ik wil het samenvatten met: niet erg spannend.
Geen gebruik gemaakt van de spa, fitness en zwembad. Daarom geen mening.

Kamertip: Geef iets meer uit en neem een kamer met zeezicht. Fenomenale zonsopkomst en -ondergang. Liefst op de 4e verdieping.
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 30 december 2016

De ligging van Rocamar ( en bv ook hotel Sol e Mar en Intel Afbufeira ) is ideaal; lekker dicht bij het strand en het oude centrum. Helaas was ons verblijf in Rocamar een afknapper. We kregen een PROMOTIE-kamer op de begane grond met uitzicht op een dichte omheining!! Kamer 313 zonder balkon, maar met gezamenlijk terras voor rokers, enz.en geen uitzicht op oud Albufeira, zoals we zo mooi hadden voorgespiegeld gekregen. Aan de preferentie 'zo hoog mogelijk': geen medewerking. . De bedden: Preferentie: Goede bedden. Geen medewerking!! Beide bedden waren verschrikkelijk!! Gelukkig heeft de hostess Danielle van Tui geregeld, dat we één ( geen twee ) topdek hebben gekregen. Dat was voor een paar dagen een lichtpuntje!! Onvriendelijk personeel, zowel bij receptie als restaurant. Het ontbijt is enorm Eentonig!! Elke dag precies hetzelfde!! Mocca Koffie uit automaten en niet lekker.
Preferentie: gerenoveerde kamer: geen medewerking.
De badkamer was niet gerenoveerd en klein; je moet in een bad stappen om te douchen en elke keer een groot waterballet in de gehele badkamer. verder geen ruimte om badspullen en toiletartikelen neer te zetten. Over de buffetdiners in Rocamar ( euro 20,-- minus 20% ) hadden we zeer veel klachten gelezen en gehoord. Helaas zijn er rond 25 december veel restaurantjes dicht in Albufeira. Een aanrader: ga een keer in het lekker verwarmde buur hotel Hotel Sol e Mar een heerlijk buffet diner nuttigen voor 11,50. Rocamar was een enorme afknapper. We zullen hier nooit terug gaan. Dit kille en koude 'exclusive' hotel Rocamar is allesbehalve exclusief: integendeel!

Kamertip: Ga niet akkoord met toewijzing kamers 311- 313- enz.Zie de foto onder !!
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 18 november 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel met geweldige ligging aan het prachtige strand van Albufeira. Je loopt zo uit het hotel met een trap naar beneden het strand op. Uitstekende bedden, mooie badkamer met Rituals producten helemaal top. Prima ontbijt, dat je zelfs op het terras kunt gebruiken.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 4 oktober 2016

Hotel rocamar is zeer gunstig gelegen
Je loopt zo de drukte in
Goede kamer goed bed
Beetje weinig kastruimte
koelkast aanwezig op de kamer
In de badkamer body lotion shampoo ed allemaal van rituels
Jammer dat je moet douchen in bad
Wel een lekkere douche
Alles is goed schoon