Beoordeeld op 10 augustus 2018

Wat een fijn hotel! Wij zijn hier in juli 2 weken geweest en alles was super netjes. Het zwembad niet erg groot maar meer dan genoeg ligbedjes en ruimte om te zonnen. De service van de medewerkers was top & het eten prima.
Ik zou hier zeker nog eens naartoe gaan!
Het is inderdaad een klim naar het stadje maar daar ben je in 10 minuutjes lopen. Wij hadden een scooter gehuurd en de omgeving is prachtig om te ontdekken. Wat ook zeker een aanrader is was de boottocht langs de caves & dolfijnen kijken. Het bed van het hotel was wat hard maar toen we dit aangaven kregen we een extra topmatras en was het een heerlijk bed.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 11 juli 2018 via mobiele applicatie

Ik en mijn vriend hebben in Do Cerro hotel 8 nachtjes geslapen. Gelijk toen we binnen kwamen werden we al hartelijk ontvangen door de receptie. Zij hebben ons ook met alles geholpen (boeken van leuke activiteiten, het huren van een scooter, leuke restaurants etc.). De kamers waren netjes en schoon en elke dag werd ons bed opgemaakt en kregen we schone handdoeken.

Het zwembad was heerlijk en naar het strand en het oude centrum was 5 minuutjes lopen vanaf het hotel. Hele leuke restaurants en een leuk nachtleven als je daarvan houdt. Je hebt ook een leuk plein met allerlei leuke kraampjes.

Wij vinden het zeker een aanrader en komen hier zeker graag nog een keer terug!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 oktober 2017 via mobiele applicatie

Geboekt via Tui, prima kamer wel jammer dat je voor alles éxtra moet betalen kluisje koelkast, fitness etc... lekker ontbijt en zeer vriendelijke dames bij het ontbijt! Het hotel ligt niet in de drukte van het centrum maar binnen 10 min ben je er zo. Er zitten diverse restaurants in de buurt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 19 september 2017

Dit hotel is zeer netjes, een super service (receptie, restaurant en schoonmaak).
Ook de ligging, in het oude centrum van Albufeira en op 2 minuutjes van het strand is perfect.
Wij hebben echt niets negatiefs te melden over dit hotel. Dit is een topper.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 8 mei 2017

Een goed onthaal, kamer meer dan in orde.
we hadden enkel ontbijt geboekt maar het avondmaal daar viel zodanig mee dat we de rest van de tijd daar het maal daar genomen hebben.Zeer goede Portugese keuken.Gezellig en niet druk.

Kamertip: Alles is zeer toegankelijk voor iedereen.
Datum van verblijf: mei 2017