TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn beste vriendin ( die zelf al voor de 13 de keer naar Vila Mimosa kwal) wist me eindelijk te overtuigen om een weekje mee te gaan naar Vila Mimosa.Toegegeven, als Bourgondiër schrok ik wel wat terug van de formule. Ik koos dus wijselijk voor de formule mildvasten want de vrees voor honger zat er flink in. Maar na 2 dagen wist ik al dat dit de ideale plaats én ideale formule voor een week ‘gezonde me-time’. Honger heb ik nooit gehad, integendeel de sapjes en hapjes waren telkens een streling voor het oog én mond. De sleutel voor het succes ligt hem volgens mij in de kleinschaligheid, de gedrevenheid van alle medewerkers onder de zeer professionele leiding van Astrid, de verwennerij op de kamer, de heerlijke massages, én de leuke groep van gelijkgezinden. Voor mij staat het vast: een week Vila Mimosa staat vanaf nu jaarlijks op mijn agenda! ( en natuurlijk ook wel vanwege het mooie resultaat op de weegschaal )

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 april 2019

Fijne plek en organisatie om een detox vakantie te doen. Heerlijk een weekje ontzorgd te worden. Hoofd leeg en op orde, en lichaam ontgift, vol met energie weer terug naar Nederland. Schone kamers en deskundig personeel

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Voor de 3e keer een week Vitalisé Portugal mogen beleven. Één ding is zeker....lichaam en geest knappen hier bijzonder van op.
Ik ging er fit heen en was na de week toch wéér fitter. Wat maakt dat dit gerealiseerd wordt: locatie-accommodatie-programma-producten en.....gepassioneerde medewerkers!

Dus....voor iedereen die twijfelt....gewoon gaan!!!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 27 februari 2019 via mobiele applicatie

Vila Mimosa heeft mij de aller allerbeste detox/refresh/relax verwen week ooit laten beleven!! Geen andere organisatie kan hier aan tippen! Een grote pré is de eigen accommodatie, de villa. Dus alleen gelijk gestemde gasten. De juices zijn zalig, wil je switchen naar mild vasten is dat geen enkel probleem, al beslis je dat midden op de dag, zalige super smakelijke vegan gerechtjes, alles vers gemaakt, vriendelijke, lieve medewerkers die alles doen om je te laten genieten, zo fijn vooral als je het even zwaar hebt. Hele goede yoga en sport instructeurs, een heerlijke spa, geweldige massages, prachtige kamers, je badjas en badproducten liggen klaar. Kortom genieten en met een super gezond gevoel en met een boost energie herboren naar huis! Volgend jaar weer!!!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 12 december 2018 via mobiele applicatie

Geweldige locatie met professioneel persoonlijk team waarbij alles kan en niets hoeft. Een week Vitalisé Portugal maakt dat je van binnen en van buiten jezelf kunt “resetten”. Twijfel je of dit iets voor je is..... gewoon doen.... na één keer deze ervaring te hebben gehad wil je nooit meer ergens anders detoxen!

Datum van verblijf: december 2018