TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Voor de 3e keer een week Vitalisé Portugal mogen beleven. Één ding is zeker....lichaam en geest knappen hier bijzonder van op.
Ik ging er fit heen en was na de week toch wéér fitter. Wat maakt dat dit gerealiseerd wordt: locatie-accommodatie-programma-producten en.....gepassioneerde medewerkers!

Dus....voor iedereen die twijfelt....gewoon gaan!!!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 27 februari 2019 via mobiele applicatie

Vila Mimosa heeft mij de aller allerbeste detox/refresh/relax verwen week ooit laten beleven!! Geen andere organisatie kan hier aan tippen! Een grote pré is de eigen accommodatie, de villa. Dus alleen gelijk gestemde gasten. De juices zijn zalig, wil je switchen naar mild vasten is dat geen enkel probleem, al beslis je dat midden op de dag, zalige super smakelijke vegan gerechtjes, alles vers gemaakt, vriendelijke, lieve medewerkers die alles doen om je te laten genieten, zo fijn vooral als je het even zwaar hebt. Hele goede yoga en sport instructeurs, een heerlijke spa, geweldige massages, prachtige kamers, je badjas en badproducten liggen klaar. Kortom genieten en met een super gezond gevoel en met een boost energie herboren naar huis! Volgend jaar weer!!!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 12 december 2018 via mobiele applicatie

Geweldige locatie met professioneel persoonlijk team waarbij alles kan en niets hoeft. Een week Vitalisé Portugal maakt dat je van binnen en van buiten jezelf kunt “resetten”. Twijfel je of dit iets voor je is..... gewoon doen.... na één keer deze ervaring te hebben gehad wil je nooit meer ergens anders detoxen!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 30 oktober 2018

Ik ben al vaak bij Vila Mimosa geweest en iedere keer ben ik weer onder de indruk van de top organisatie en hoe goed zo'n week me doet. Mooi programma met ruimte voor activiteit en uitrusten, gezellige contacten en ruimte voor mezelf, gezond leven en lekker eten. Het team van Vila Mimosa is enorm klantgericht, geïnteresseerd en vakkundig. Uitstekende behandelingen en activiteiten - voor ieder wat wils. Alles mag, niets moet - wat zich o.a. uit in de flexibiliteit qua eetprogramma: van "hard core" groentesapjes tot de heerlijke mildvasten gerechten, met goed individueel advies en de mogelijkheid om gedurende de week te switchen in het programma. Fijne kamers, mooie omgeving, strand dichtbij ... Alles geweldig en ik kom zeker weer terug!

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 september 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk ieder jaar een gezonde vakantie. Afvallen, bruin worden en totale ontspanning. Na een week heerlijk eten wandelen sporten en relaxen barst je weer van de positieve energie om er weer ff tegen aan te gaan. Ik kan dit echt iedereen aan raden. Wat een heerlijkheid. Volgend jaar is alweer geboekt.

Datum van verblijf: september 2018