TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk uitrusten, detoxen met goede sapjes, heerlijk eten als je wilt, uitstekend team dat bijvoorkeur ja zegt op wat je ook maar vraagt, heel schoon huis, fijne kamers, veel bezigheden, zwembad, fitness, yoga, prachtige wandelingen, uitjes, vlakbij strand, fietsen beschikbaar, mooi gelegen. Mijn liefje wat wil je nog meer

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 april 2018

Voor het eerst een detox week meegemaakt. Vila Mimosa is DE plek om dit te ervaren.
Zeer kundige medewerkers, die altijd voor je klaar staan. Het eten super lekker, ondanks dat het alleen maar sapjes en kleine hapjes (bij mildvasten) zijn.
Prachtige omgeving om te wandelen en de fietstocht die wordt aangeboden is zeker aan te bevelen.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 1 maart 2018

Mijn detoxweek bij Vila Mimosa was in alle opzichten een TOP-week! Geweldig genoten van de prachtige omgeving, de (klant)vriendelijke mensen, de heerlijke wandelingen, de zalige massages, het sporten en de gezellige groep! Een regelrechte aanrader!

Kamertip: Boven in de Vila heb je een mooi uitzicht, beneden heb je makkelijk toegang tot het zwembad
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 15 december 2017 via mobiele applicatie

Als je ooit je lijf en jezelf wilt verwennen dan is dit een aanrader! Je komt herboren thuis! Alles is top maar het meest bijzondere is toch de club mensen die het runnen. Stuk voor stuk buitengewoon!

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 november 2017 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke week gehad, alles is goed verzorgd, sapjes en de kleine maaltijden zijn kunstwerkjes. En ook nog eens heerlijk.
Kamers zijn comfortabel, goede bedden.
Personeel is zeer betrokken en heel hulp vaardig, niets is te veel.
De omgeving is prachtig, mooie stranden en gezellige dorpjes.
We komen zeker nog een keer terug.‼️

Datum van verblijf: november 2017