“Prima prijs/kwaliteit op heuvelachtige omgeving”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Belver Boa Vista Hotel & Spa
Beoordeeld als nr. 85 van 154 hotels in Albufeira
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, kamer 207 heeft groot balkon. Centrale airco is prima, koelkast (minibar) moet je huren à 2.50 per dag. Goedkope supermarktjes down hill om de hoek. 50cl blikje bier , liter water euro 1,- ontbijt is standaard, inl gebakken of roerei etc, kok bakt op verzoek, als je m vindt, voor plekje aan zwembad moet je 6 uur opstaan, centerparks mentaliteit. Naar zee via 1e etage met trappetjes en straatjes naar beneden is goed te doen. Naar centrum via dezelfde trappetjes en een weg eerder naar links prima te doen. Terugweg is lastiger want dan is de achterom dicht en moet je via stijle straten omhoog. Taxi centrum richting hotel is lastig, één centrale opstapplaats bij politieburo/hotel baltum. Centrum is werkelijk super gezellig, voor elk wat wils. Van indisch tot mexicaans tot hollands tegen redelijke prijs. 15 tot 20 euri pp ex drank. Cocktails veelal eur 8 pp in de avondspits, bij happy hour betaal je de helft. Strandbed en parasol huren per dag, eur15,- 2 personen. Reserveren kan niet...zeggen ze maar ervaring leert anders... 1e rij smorgens vroeg voorzien van handdoeken en niemand 'weet van iets' Kortom, prima hotel, mooi uitzicht , dagelijkse schoonmaak maar wel een flinke wandel en klim naar strand en centrum. Als je voor zwembad gaat? Krappe voorzieningen en vroeg op ;-( tot slot, wifi op kamer 207 deed het geweldig t/m balkon. Bediening uiterst vriendelijk en correct ondanks mijn gezeur over een mini koelkastje voor 2,50 per dag. Dat kan beter, toch?

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner

16 juli 2016 beoordeeld

Het hotel heeft een schitterende ligging met uitzicht op zee, tussen de oude stad en de haven (beiden perfect te voet bereikbaar) Het is gedatteerd (1962) en dringend aan renovatie toe maar wel netjes. Onze kamer was ruim, helaas liet de inrichting te wensen over en het bed... vréselijk ( een twijfelaar uit begin vorige eeuw, véél te kort en véél te smal met een matras die in geen jaren is vervangen!) Wifi ontoereikend! Het onbijt was basic, zonder franje en oogde weinig verzorgd. Het zwembad daarentegen was prima (groot en netjes onderhouden) en er waren voldoende ligbedden. Samen met de ligging/het uitzicht de pluspunten van het hotel!
Voor ons was het ok, we hebben het niet aan ons hart laten komen en genoten van een fantastische reis! De Algarve heeft heel wat te bieden! (Lagos, Sagrès, Cabo Sao Vincente, Carrapateira, Monchique en Foia, Silvès, Faro, ... er zijn echte pareltjes bij!)

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
22 mei 2015 beoordeeld

Bij mijn aankomst om ongeveer 14.00 uur liet de dienstdoende receptionist mij een minuut aan de balie staan alvorens mij te begroeten. Dat komt bij mij als ongastvrij over alhoewel de receptionist later wel vriendelijk was. Helaas was mijn kamer nog niet beschikbaar, altijd vervelend als je net een vliegreis en een transfer naar het hotel achter de rug hebt. Toen ik de sleutel later alsnog uitgereikt kreeg mocht ik het verder zelf uitzoeken. Vreemd dat het hotel geen "bellboy" in dienst heeft, die je met je bagage naar je kamer begeleidt. De kamer zelf, een executive-room op de vijfde verdieping met een mooi uitzicht op zee, was vrij smal maar toch redelijk van afmeting. De vloer had zwart/witte plavuizen met helaas een verradelijke en gevaarlijke afstap in de gehele breedte van de kamer. Op vrij veel stof onder het bed na maakte de kamer verder een frisse indruk. De schone badkamer was bijzonder onpraktisch ingedeeld, een zeer smalle douche waar ik maar net inpaste en helaas geen handdouche had, 2 royale wasbakken, toilet en bidet en vervolgens weer een klein bad waar ik ook niet in kon liggen. In de door mij geboekte kamer waren ook een kluis en koelkastje aanwezig maar daar moest ik extra voor betalen. Op de koelkast zat een slot en alleen al om daar een sleutel van te krijgen moest ik € 2,50 per dag betalen en dat gold ook voor de kluis. Voor 4 overnachtingen had ik een flinke prijs betaald maar afgezien van het bedrag mag je in een 4 sterren hotel toch op zijn minst een gratis kluisje en minibar verwachten! Het ontbijt was redelijk, maar ook niet meer dan dat, en de service was er wisselvallig; als voorbeelden noem ik geen schone tafels meer, geen mes aanwezig om de kaas af te snijden, geen schone drinkglazen meer, 3 maal om een lepel moeten vragen omdat die er ook niet meer lagen. Dat is in mijn ogen toch een gebrek aan organisatie. Van het zwembad heb ik geen gebruik gemaakt en van de ligbedden rondom het zwembad ook niet, het was er erg druk en totaal geen privacy. Het hotel heeft als service een kamer met computer en printer, waar ik gebruik van wilde maken. De printer werkte niet dus vroeg ik bij de receptie om assistentie, dat viel kennelijk niet in goede aarde en pas na herhaaldelijk aandringen van mij met als reactie zuchten en boze blikken van de receptioniste, haalde zij de manager erbij die wel op vriendelijke wijze mij van dienst was. Naar mijn mening zijn er genoeg verbeterpunten voor dit hotel en het eerste is natuurlijk de kluisjes en koelkast gratis aanbieden.

Kamertip: Boek de duurdere kamers met zeezicht.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde alleen
12 december 2013 beoordeeld

We hebben een heerlijke week gehad in dit hotel. september 2013. Ontbijt was prima, kamer schoon, en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, en de ligging perfect. 10 minuten lopen vanaf de lift naar het strand en ook het gezellige oude centrum ligt op loopafstand. We komen volgend jaar zeker weer terug.

Kamertip: In de haven 10 minuten lopen van het hotel zit duikclub easy divers een super fijne duikclub met een ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
26 juli 2010 beoordeeld

De kamers zijn erg klein te noemen.
Het ontbijt is kwalitatief een drama, wat men goed probeert te maken met een fles champagne die eventueel genuttigd kan worden.
Bacon en eieren iedere ochtend koud.
Brood oud en droog.
Als men plaats neemt op het terras aan het zwembad moet men zelfmnaar binnen om te bestellen.
Ik ben in heel wat hotels voor mijn werk geweest maar dit hotel verdiend nog geeneens een ster.
Echt slecht.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Albufeira bekeken
op 0,3 km afstand
Hotel Vila Recife
nr. 114 van 154 in Albufeira
727 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Belver Boa Vista Hotel & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Belver Boa Vista Hotel & Spa

Adres: Rua Samora Barros 20, Albufeira 8200-178, Portugal
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Albufeira
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Spa Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 26 spahotel in Albufeira
Prijsklasse: 44 € - 141 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Belver Boa Vista Hotel & Spa 3*
Aantal kamers: 84
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Belver Boa Vista Hotel & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Belver Boa Vista Hotel And Spa
Belver Boa Vista Hotel Albufeira
Boa Vista Hotel
Hotel Boa Vista Albufeira
Boa Vista Albufeira

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?