Belver Boa Vista Hotel & Spa
221 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 268 US$ per nacht.

406 US$
381 US$
193 US$
181 US$
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 236 US$ per nacht.

Hotel Topazio Mar Beach Hotel & Apartments(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
180 US$
144 US$
  • Zwembad
Balaia Golf Village(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
128 US$
121 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 151 US$ per nacht.

PortoBay Falesia(Albufeira)
214 US$
202 US$
Travelocity
226 US$
212 US$
  • Zwembad
Velamar Boutique Hotel(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
165 US$
132 US$
Besparingsmelding! 52% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 52% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 277 US$ per nacht.

Clube Albufeira Resort(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
101 US$
286 US$
278 US$
Cancelon
16 juli 2016 beoordeeld

Het hotel heeft een schitterende ligging met uitzicht op zee, tussen de oude stad en de haven (beiden perfect te voet bereikbaar) Het is gedatteerd (1962) en dringend aan renovatie toe maar wel netjes. Onze kamer was ruim, helaas liet de inrichting te wensen over en het bed... vréselijk ( een twijfelaar uit begin vorige eeuw, véél te kort en véél te smal met een matras die in geen jaren is vervangen!) Wifi ontoereikend! Het onbijt was basic, zonder franje en oogde weinig verzorgd. Het zwembad daarentegen was prima (groot en netjes onderhouden) en er waren voldoende ligbedden. Samen met de ligging/het uitzicht de pluspunten van het hotel!
Voor ons was het ok, we hebben het niet aan ons hart laten komen en genoten van een fantastische reis! De Algarve heeft heel wat te bieden! (Lagos, Sagrès, Cabo Sao Vincente, Carrapateira, Monchique en Foia, Silvès, Faro, ... er zijn echte pareltjes bij!)

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
22 mei 2015 beoordeeld

Bij mijn aankomst om ongeveer 14.00 uur liet de dienstdoende receptionist mij een minuut aan de balie staan alvorens mij te begroeten. Dat komt bij mij als ongastvrij over alhoewel de receptionist later wel vriendelijk was. Helaas was mijn kamer nog niet beschikbaar, altijd vervelend als je net een vliegreis en een transfer naar het hotel achter de rug hebt. Toen ik de sleutel later alsnog uitgereikt kreeg mocht ik het verder zelf uitzoeken. Vreemd dat het hotel geen "bellboy" in dienst heeft, die je met je bagage naar je kamer begeleidt. De kamer zelf, een executive-room op de vijfde verdieping met een mooi uitzicht op zee, was vrij smal maar toch redelijk van afmeting. De vloer had zwart/witte plavuizen met helaas een verradelijke en gevaarlijke afstap in de gehele breedte van de kamer. Op vrij veel stof onder het bed na maakte de kamer verder een frisse indruk. De schone badkamer was bijzonder onpraktisch ingedeeld, een zeer smalle douche waar ik maar net inpaste en helaas geen handdouche had, 2 royale wasbakken, toilet en bidet en vervolgens weer een klein bad waar ik ook niet in kon liggen. In de door mij geboekte kamer waren ook een kluis en koelkastje aanwezig maar daar moest ik extra voor betalen. Op de koelkast zat een slot en alleen al om daar een sleutel van te krijgen moest ik € 2,50 per dag betalen en dat gold ook voor de kluis. Voor 4 overnachtingen had ik een flinke prijs betaald maar afgezien van het bedrag mag je in een 4 sterren hotel toch op zijn minst een gratis kluisje en minibar verwachten! Het ontbijt was redelijk, maar ook niet meer dan dat, en de service was er wisselvallig; als voorbeelden noem ik geen schone tafels meer, geen mes aanwezig om de kaas af te snijden, geen schone drinkglazen meer, 3 maal om een lepel moeten vragen omdat die er ook niet meer lagen. Dat is in mijn ogen toch een gebrek aan organisatie. Van het zwembad heb ik geen gebruik gemaakt en van de ligbedden rondom het zwembad ook niet, het was er erg druk en totaal geen privacy. Het hotel heeft als service een kamer met computer en printer, waar ik gebruik van wilde maken. De printer werkte niet dus vroeg ik bij de receptie om assistentie, dat viel kennelijk niet in goede aarde en pas na herhaaldelijk aandringen van mij met als reactie zuchten en boze blikken van de receptioniste, haalde zij de manager erbij die wel op vriendelijke wijze mij van dienst was. Naar mijn mening zijn er genoeg verbeterpunten voor dit hotel en het eerste is natuurlijk de kluisjes en koelkast gratis aanbieden.

Kamertip: Boek de duurdere kamers met zeezicht.
  • Verbleef: mei 2015, reisde alleen
12 december 2013 beoordeeld

We hebben een heerlijke week gehad in dit hotel. september 2013. Ontbijt was prima, kamer schoon, en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, en de ligging perfect. 10 minuten lopen vanaf de lift naar het strand en ook het gezellige oude centrum ligt op loopafstand. We komen volgend jaar zeker weer terug.

Kamertip: In de haven 10 minuten lopen van het hotel zit duikclub easy divers een super fijne duikclub met een hele mooie boot, en Zeer goede duikleiders Ook een aanrader is zoo marine waar men kan zwemmen met dolfijnen. Kortom een week is veel te kort.
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
26 juli 2010 beoordeeld

De kamers zijn erg klein te noemen.
Het ontbijt is kwalitatief een drama, wat men goed probeert te maken met een fles champagne die eventueel genuttigd kan worden.
Bacon en eieren iedere ochtend koud.
Brood oud en droog.
Als men plaats neemt op het terras aan het zwembad moet men zelfmnaar binnen om te bestellen.
Ik ben in heel wat hotels voor mijn werk geweest maar dit hotel verdiend nog geeneens een ster.
Echt slecht.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
BelverBoavistaHotel, Gestor de Relações com o Cliente van Belver Boa Vista Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018