“Gezellig restaurant met live muziek en heerlijke tapas”
Beoordeling van Hope Tapas Lounge Bar

Hope Tapas Lounge Bar
Reserveer een tafel
vr 7/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 36 van 948 Restaurants in Albufeira
7 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 keer gegeten in 4 dagen tijd. Ze hebben een knus terras achter in de tuin. Lekkere tapas gegeten. Leuke Portugese bediening !! En hele gezellige live muziek. Dat maakte de avond wel helemaal compleet.

Datum van bezoek: juli 2022

10 juni 2022 beoordeeld

Heerlijk eten. Gezellige bediening. Vanavond live muziek top sfeer. Echte Portugezen die dit restaurant runnen een verademing tussen alle Engelse restaurants in de omgeving.

Datum van bezoek: juni 2022
1 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met de hele family.
Betaalbaar en heerlijke hapjes en cocktails,zou het iedereen aanraden als je in Albufeira bent.
En ook een plus de aardige bediening...

Datum van bezoek: juni 2022
7 mei 2022 beoordeeld

Wij hebben een topavond gehad. Onder het genot van leuke muziek hebben wij heerlijk gegeten. Charmante obers, prima service, leuke binnenplaats om te eten. Kortom een aanrader

Datum van bezoek: mei 2022
22 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

top eten erg veel ook! Heerlijk erg gezellig live muziek gehad heerlijke grote cocktailsaus helemaal leuk wel klein maar fijn

Datum van bezoek: april 2022

Reizigers die Hope Tapas Lounge Bar bekeken, bekeken ook

In Hope Tapas Lounge Bar geweest? Deel je ervaringen!