“Super”

Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier belandt na het lezen van de reacties in deze app. Nieuwsgierig als we zijn, moesten we uiteraard ook hier gaan eten. Het was heerlijk. Leuke bediening, goede huiswijn. Het restaurant ligt in een wat rustigere straat met meer goede eetgelegenheden. Ook dit restaurant behoort tot onze favorieten in Albufeira.

Datum van bezoek: juli 2018

10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine zaak, gezellige bediening en heerlijke smaakvolle gerechten. Ook de huisgemaakte desserts zijn top!

Datum van bezoek: juni 2018
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijke zeebaars van de grill gegeten. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018
17 april 2018 beoordeeld

Een keertje geten in de vakantie. Zit in straatje met nog andere leuke en lekkere Portugese restaurantjes. We zaten wat krap met zijn viertjes maar verkassen naar een ruimere plek was snel geregeld. We werden door een wat ouder baasje al een avond eerder “ uitgenodigd “ om het eens daar te proberen. Geen spijt van gehad. Lekker gegeten met voorkomende bediening . Ondanks de drukte ook geen lange wachttijden.
De huisgemaakte toetjes zijn hier echt lekker .

Datum van bezoek: april 2018
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant maar zeer lekker gegeten de vis is zeker een aanrader! Verse zeebaars was top! U zou er niet direkt binnenstappen aangezien het wat klein en oud oogt, maar de vriendelijk oude ober en de heerlijk verse vis zal u zeker nog eens doen terugkomen

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die O Prazeres Restaurante bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

In O Prazeres Restaurante geweest? Deel je ervaringen!