“6 sterren waard”

Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten met goed advies.
Top advies.
Niet te vergelijken met andere Portugese restaurants waar alles hetzelfde is.
Zeer prettige bediening
Locatie top

Datum van bezoek: juli 2020

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met het gezin. Ze hebben de lokale gerechten die goed bereid zijn. M’n vrouw had een heerlijk steak van de gril. M’n dochter had de Angus Burger XXL. M’n zoon had zin in een pizza en ikzelf had de Codfish op lokale wijze bereid.
Desserts waren ook lekker.

Datum van bezoek: juli 2020
5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima restaurant in het oude gedeelte van Albufeira. Nederlands sprekende dame heeft ervoor gezorgd dat wij een hapje zijn gaan eten. Hier hebben we dan ook absoluut géén spijt van. Een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020
4 maart 2020 beoordeeld

Een prima restaurant, zeer vriendelijke bediening. zijn hier 3x gaan eten in 1 week. Goede prijs/kwaliteit.
Komen zeker graag terug.

Datum van bezoek: maart 2020
26 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk eten, prima bediening. Uit eten zoals het hoort te zijn. Een aanrader is de vissoep, zelden zo lekker gegeten.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Casa Nova bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District
Albufeira, Faro District

In Casa Nova geweest? Deel je ervaringen!