“Heerlijke (glutenvrije) pizza's gegeten!!!”
Beoordeling van Senhor Frogs Pizzeria

Senhor Frogs Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 14 van 919 Restaurants in Albufeira
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In één woord TOP!!!
Ruime keuze, zelf samen te stellen, pizza's. Super gezellige bediening!
Een aanrader:)

Datum van bezoek: september 2018
GaryG2011, Guest Relations Manager van Senhor Frogs Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2018

Prima! Danke veel!

6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval hier voorbij gelopen en gaan zitten. Ze hebben een goed gevarieerd menu voor pizza’s en ze zijn heerlijk! Het zijn pizza’s met dikke bodems en lekker veel kaas! Je kan zelf de maat kiezen. Voorgerechten zijn ook erg lekker.

Aanraders: Pao de queijo com alho (broodjes met gesmolten kaas en knoflook)
Pizza piri-piri als je van een beetje pittig houd.

Datum van bezoek: september 2018
8 augustus 2018 beoordeeld

Tijdens onze vakantie in Albufeira bij dit restaurant glutenvrije pizza gegeten. Beste pizza die ik ooit op heb. Een vriendin heeft de gewone pizza op en die was ook erg lekker. Goede service, eigenaar weet echt waar hij het over heeft als het op glutenvrij aankomt, heel fijn!

Datum van bezoek: juli 2018
23 juni 2018 beoordeeld

Hele fijne avond gehad hier bij Senhor Frog!! Ondanks de toeristisch locatie van dit restaurant is de rust en de tijd die voor ons werd genomen door, zowel gastheer als bediening, bijzonder! Het eten was lekker en de wijn was ook goed. We zouden hier zeker weer gaan eten!

Datum van bezoek: juni 2018
Gary G, Guest Relations Manager van Senhor Frogs Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

Danke, danke, danke!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een dochter met Coeliakie. Uit eten gaan is dan niet altijd makkelijk en zeker in het buitenland. Bij Sn Frogs weten zie precies wat zij wel en niet mag hebben. Ze heeft hierdoor heerlijk onbezorgd kunnen genieten van een glutenvrije pizza. Voor de andere geziensleden zonder Coeliakie was het ook een feetje om hier te eten.

Super vriendelijke bediening en erg lekker eten! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
Gary G, Guest Relations Manager van Senhor Frogs Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2018

Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden in je recensie. We zijn blij dat u ons in de toekomst opnieuw bezoekt!

Reizigers die Senhor Frogs Pizzeria bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

In Senhor Frogs Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!