“Lekker en snel”

Geclassificeerd als nr. 7 van 920 Restaurants in Albufeira
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden het geluk dat er iemand niet was komen opdagen waardoor we een plaats hadden. Engels eetcafe'tje, lekkere malse spare ribs en prima kip.

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waarschuwing: Toeristische val!

Positief:
- Leuke zaak
- Vriendelijk personeel
- Snel

Nadeel:
- Eten was miserabel, slecht en is ons allebei NIET bekomen. Mijn vriendin is heel de nacht ziek geweest.
- Engelsen zijn snel tevreden en geven veel te goede beoordelingen
- Dit restaurant is overrated en krijgt een veel te hoge beoordeling
- Steak verbrand
- Kip véél te piquant
- Frietjes en onionrings niet doorgebakken
- Ribbetjes veel te mals, vielen gewoon uit elkaar.

Conclusie:
We waren op de goede beoordelingen afgegaan, helaas bleek dit geen goed idee.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanrader hier gereserveerd en gegeten. De kip piri piri was echt super lekker!! Mega aanrader! Verder goed eten voor weinig geld. Tevens hele grote porties.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via recensies Tripadvisor hier naartoe gegaan en niet teleurgesteld. Heerlijke spareribs en biefstuk. Grote porties en ook qua drank niet kinderachtig.
Wij hebben dezelfde avond weer gereserveerd voor later die week.
Dit is wel nodig want het zat helemaal vol.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant waar dagelijks Engelse toeristen komen eten...was tof om hun gewoontes én typische eten te ervaren. Eten is spotgoedkoop en best wel lekker!! Super vriendelijk personeel...neem zéker de salade geitenkaas en de spareribs..

Reizigers die The Cockerel Country Kitchen bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District
Albufeira, Faro District

In The Cockerel Country Kitchen geweest? Deel je ervaringen!