“Bagger”
Beoordeling van NoSoloAgua Albufeira

NoSoloAgua Albufeira
Geclassificeerd als nr. 515 van 889 Restaurants in Albufeira
7 augustus 2020 beoordeeld

Eten was lekker, tot ik erachter kwam dat er rauwe kip in het eten zit. Aangegeven en vervolgens niks meegedaan. Ik raad de tent in alle gevallen af om hier naartoe te gaan.

Datum van bezoek: augustus 2020

18 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie dagen genoten van een lekker ontbijt(géén English breakfast!), strandbedje, fruitsapje(sinaasappelen en ananas worden vers aangeleverd!), lunch en koffie met pastel nata. Iedere dag een bom dia en kletspraatje met de ober.

Datum van bezoek: oktober 2019
15 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgaande op de beoordelingen 2019 zouden wij hier gillend voorbij gaan. Maar gelukkig zijn wij eigenwijs!
Heerlijk ontbijtje, vervolgens bedje op strand gehuurd met "bediening". Zeer lekkere fruitjuice van echt vers fruit. Lunch was goed en er is veel keuze. Vriendelijk jong personeel dat echt best doet om het ons aangenaam naar de zin te maken. Duurt soms iets langer dat je iets krijgt maar het moet allemaal vers gemaakt worden i.p.v. blikjes en pakjes opentrekken. En "by-the-way" het is vakantie. Aan het eind van de dag niet geschrokken van de prijs. Hele dag vermaak met eten en drinken! Efteling is duurder!

Datum van bezoek: oktober 2019
6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent, totaal ongeïnteresseerd personeel als ze Nederlands hadden gesproken hadden ze gevraagd “wat mot je” Bestel verse jus blijkt later?komt uit jerrycan gewoon smakeloos prijs ??? 5.90€ Broodjes op bord gekwakt was niets bijzonders qua prijs kwaliteit. Prijzen liggen iets hoger als normaal dan wil ik ook een lekkere lunch kortom teleurstelling en hoop geld kwijt

Datum van bezoek: september 2019
20 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je verwacht van een keten als deze met locaties die eruit zien om door een ringetje te halen bijbehorende service. Dat is helaas niet het geval. Bediening erg jong, gingen zoveel dingen verkeerd dat het teveel is om op te noemen. Eten is ook erg waardeloos. Kies een ander restaurant dan deze.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die NoSoloAgua Albufeira bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District
Albufeira, Faro District

In NoSoloAgua Albufeira geweest? Deel je ervaringen!