“Lekkerste maaltijd ooit!”
Beoordeling van The Market Restaurant

The Market Restaurant
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
The Market Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 69 van 920 Restaurants in Albufeira
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit zo goed gegeten volgens mij. Echt heerlijk en van topklasse! Originele cocktails zijn ook hier verkrijgbaar!

Datum van bezoek: september 2018

27 augustus 2018 beoordeeld

Kwalitatief goed maar niet om lekker rustig te zitten! Wel prettig personeel ! En als het waait kan je beter binnen gaan zitten

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten tijdens onze vakantie. Een van de restaurants op de strip. Het interieur is leuk. De bediening was erg matig, sommige gerechten waren prima, andere echt minder en zoals bijna overal was het tempo veel te hoog. Niet een adres om voor om te rijden.

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de strip ga je op de rotonde naar boven. Allervriendelijkst krijg je een tafeltje waarbij je naar de zee kijkt maar bovenal naar alle mensen die zich voorbereiden op een avond feest in Albufeira.
We bestellen een flesje pino grigio en een Italiaans worst bordje om te delen. Heerlijke parmaham en heerlijke gorizo.
Als hoofdgerecht een rumpsteak, het beste stukje vlees tot nu toe tijdens ons verblijf in Portugal en een mooie tonijnsteak met risotto.
Ondertussen wordt de wijn bijgeschonken en genieten wij van ons eten.
Als dessert een chocolademousse en een espresso en het is helemaal af.
Niet het goedkoopste restaurant van Albufeira maar absoluut het lekkerste gegeten....tot nu toe

Datum van bezoek: juli 2018
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de taxichauffeur hier gaan eten. Geen spijt gehad van deze keuze.

Professionele bediening, erg vriendelijk en behulpzaam. Goed eten in een stijlvolle sfeer. Wat duurder dan de meeste restaurants in Albufeira, maar zeker het geld waard.

Reizigers die The Market Restaurant bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

In The Market Restaurant geweest? Deel je ervaringen!