Beoordeeld op 2 oktober 2017

Dagelijks een schone kamer en handdoeken. Op loopafstand van het centrum waar het ieder avond super gezellig is door live muziek(bandjes) en straatartiesten. Als je een auto huurt is er ruim voldoende gratis parkeergelegenheid tegenover het hotel (op het terrein van het hotel beperkt parkeren). Ontbijtbuffet is ruim gesorteerd, je kunt binnen of buiten ontbijten. Geen " handdoekje leggen" gezien bij het zwembad. Veel (toeristen)winkels. Grootste gedeelte van de gasten waren de altijd gezellige Engelse mensen die een leuk feestje kunnen bouwen. De foto's op de website geven de werkelijkheid weer. Wij waren 9 jaar geleden ook in dit hotel en zijn net al toen overall tevreden over het complete plaatje.

Kamertip: Aan de achterkant heb je uitzicht op het zwembad. Wij hadden kamer 150 (uitzicht op zwembad). De kamers zijn wel redelijk gehorig.
Datum van verblijf: september 2017
VilaGaleHotels, General Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2017

Eachte mevrouw Lella 1065,
Hartelijk dank voor de review. Wij zijn dankbaar dat u van uw verblijf in Vila Galé Cerro Alagoa genoten bent.
Gelukkig heb je al onze faciliteiten genoten.
Wij hopen op uw terugkeer, indien mogelijk dat niet zo veel jaren pas als de laatste keer.
oprecht

Beoordeeld op 14 september 2017 via mobiele applicatie

Het hotel heeft nette kamers en een degelijk (vooral uitgebreid) ontbijt. De kamers aan het zwembad zijn een aanrader omwille van het zicht. Nadeel is de luide muziek van de bar (stopt om 1u). Enkel de bedden moeten naar mijn mening dringend vernieuwd worden. Heel harde matras met vering die ik af en toe voelde porren s'nachts. Ligging is wel top (10-15 min wandelen naar oude stad). Vlak voor het hotel is ook een bushalte waar niet enkel het toeristentreintje maar ook de shuttlebus van verschillende activiteiten je komt oppikken.

Datum van verblijf: september 2017
VilaGaleHotels, General Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2017

Dear Ms. Donna L,
Thank you for sharing your review and for taking the time to give us your opinion regarding your stay at the Vila Galé Cerro Alagoa.
Your opinion and suggestions are very important and help us to improve our service and standards.
We were pleased to find you have enjoyed your holiday at the Cerro Alagoa and hope to welcome you back in a near future to a Vila Galé Hotel.
Kind regards

Beoordeeld op 21 augustus 2017 via mobiele applicatie

De afgelopen tien dagen zijn wij hier verbleven. Het hotel is schoon, met vriendelijk personeel en een mooi zwembad. Verder wordt er een uitgebreid ontbijt geserveerd wat erg lekker is. De ligging van het hotel is wat ons betreft prima. Zowel het oude (10 min) als het nieuwe centrum (15 min) is prima lopend te doen. De zee is ook op 10 minuten loopafstand te bereiken. Verder doet het personeel haar best voor je. Wij kregen een kamer met twee losse bedden aangegeven. Na een dag gevraagd of het mogelijk was om een kamer met kingsize bed te krijgen, en dit werd diezelfde dag nog geregeld. Super!

Datum van verblijf: augustus 2017
VilaGaleHotels, Front Office Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2017

Dear Mr. Raymond d,
It was with great satisfaction that we read your review , and find that you have enjoyed your stay at the Vila Gale Cerro Alagoa.
Thank you for your wonderful comments, that we will pass on to our staff as it is very motivating for them.
Looking forward to welcome you soon

Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zowel bij aankomst als bij vertrek vind ik het personeel bij de receptie niet vriendelijk. Geen welkom of een vraag hoe het verblijf is geweest, alleen het nodige wordt gedaan. Zij hebben een arrogante houding. Het jonge bedienend personeel is wel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten (buffet) dat wordt geserveerd wordt, is goed. De kamer voldoet, echter de gordijnen zijn lang niet schoongemaakt. De suites van het hotel zitten allen aan de wegkant. Deze weg is erg gehorig.

Datum van verblijf: augustus 2017
VilaGaleHotels, General Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2017

Dear WWEV,
Thank you for taking the time to review our hotel as your comments are very important and help us to improve our standards and service.
Best regards

Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

De ligging van het hotel was goed, lekker dicht bij het oude centrum. De kamers waren prima en het personeel was vriendelijk. Wel is een kamer aan de straatzijde wat gehorig, s nachts veel sirenes. Alleen de lunchkaart voor mensen die niet all inclusive was waardeloos.

Datum van verblijf: augustus 2017
VilaGaleHotels, General Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2017

Dear Kingslayer01,
Thank you for sharing your review of our hotel and taking the time to describe your impressions. We apologize for the noise from the street as our central location may bring with it possible noise pollution. Please inform us in advance before your next visit so we may assign a more quiet room.
We hope to welcome you again in one of our Vila Galé Hotels on a future holiday.
Best regards