“Mijn tweede huis”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Vila Galé Cerro Alagoa
Beoordeeld als nr. 27 van 154 hotels in Albufeira
10 oktober 2017 beoordeeld

Ik zelf kom al meer dan 25 jaar in dit hotel eerst met mijn vorige man maar die is helaas overleden. Ik ben inmiddels getrouwd met een Engelsman die ik toen ik alleen op vakantie daar heb ontmoet. We vinden het heel fijn daar en hebben er vele vrienden. Het voelt als een tweede huis.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
VilaGaleHotels, General Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2017

Dear Ms. Janniebiggsspin123,
Bedankt voor het delen van uw mooie recensie en voor het aanbevelen van de Cerro Alagoa. We zijn erg blij dat u uw verblijf bij ons heeft genoten.
Vriendelijke groeten

2 oktober 2017 beoordeeld

Dagelijks een schone kamer en handdoeken. Op loopafstand van het centrum waar het ieder avond super gezellig is door live muziek(bandjes) en straatartiesten. Als je een auto huurt is er ruim voldoende gratis parkeergelegenheid tegenover het hotel (op het terrein van het hotel beperkt parkeren). Ontbijtbuffet is ruim gesorteerd, je kunt binnen of buiten ontbijten. Geen " handdoekje leggen" gezien bij het zwembad. Veel (toeristen)winkels. Grootste gedeelte van de gasten waren de altijd gezellige Engelse mensen die een leuk feestje kunnen bouwen. De foto's op de website geven de werkelijkheid weer. Wij waren 9 jaar geleden ook in dit hotel en zijn net al toen overall tevreden over het complete plaatje.

Kamertip: Aan de achterkant heb je uitzicht op het zwembad. Wij hadden kamer 150 (uitzicht op zwembad). De kam ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
VilaGaleHotels, General Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2017

Eachte mevrouw Lella 1065,
Hartelijk dank voor de review. Wij zijn dankbaar dat u van uw verblijf in Vila Galé Cerro Alagoa genoten bent.
Gelukkig heb je al onze faciliteiten genoten.
Wij hopen op uw terugkeer, indien mogelijk dat niet zo veel jaren pas als de laatste keer.
oprecht

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft nette kamers en een degelijk (vooral uitgebreid) ontbijt. De kamers aan het zwembad zijn een aanrader omwille van het zicht. Nadeel is de luide muziek van de bar (stopt om 1u). Enkel de bedden moeten naar mijn mening dringend vernieuwd worden. Heel harde matras met vering die ik af en toe voelde porren s'nachts. Ligging is wel top (10-15 min wandelen naar oude stad). Vlak voor het hotel is ook een bushalte waar niet enkel het toeristentreintje maar ook de shuttlebus van verschillende activiteiten je komt oppikken.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
VilaGaleHotels, General Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2017

Dear Ms. Donna L,
Thank you for sharing your review and for taking the time to give us your opinion regarding your stay at the Vila Galé Cerro Alagoa.
Your opinion and suggestions are very important and help us to improve our service and standards.
We were pleased to find you have enjoyed your holiday at the Cerro Alagoa and hope to welcome you back in a near future to a Vila Galé Hotel.
Kind regards

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De afgelopen tien dagen zijn wij hier verbleven. Het hotel is schoon, met vriendelijk personeel en een mooi zwembad. Verder wordt er een uitgebreid ontbijt geserveerd wat erg lekker is. De ligging van het hotel is wat ons betreft prima. Zowel het oude (10 min) als het nieuwe centrum (15 min) is prima lopend te doen. De zee is ook op 10 minuten loopafstand te bereiken. Verder doet het personeel haar best voor je. Wij kregen een kamer met twee losse bedden aangegeven. Na een dag gevraagd of het mogelijk was om een kamer met kingsize bed te krijgen, en dit werd diezelfde dag nog geregeld. Super!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
VilaGaleHotels, Front Office Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

Dear Mr. Raymond d,
It was with great satisfaction that we read your review , and find that you have enjoyed your stay at the Vila Gale Cerro Alagoa.
Thank you for your wonderful comments, that we will pass on to our staff as it is very motivating for them.
Looking forward to welcome you soon

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel bij aankomst als bij vertrek vind ik het personeel bij de receptie niet vriendelijk. Geen welkom of een vraag hoe het verblijf is geweest, alleen het nodige wordt gedaan. Zij hebben een arrogante houding. Het jonge bedienend personeel is wel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten (buffet) dat wordt geserveerd wordt, is goed. De kamer voldoet, echter de gordijnen zijn lang niet schoongemaakt. De suites van het hotel zitten allen aan de wegkant. Deze weg is erg gehorig.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
VilaGaleHotels, General Manager van Vila Galé Cerro Alagoa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017

Dear WWEV,
Thank you for taking the time to review our hotel as your comments are very important and help us to improve our standards and service.
We apologize for the noise from the street as our central location may bring with it possible noise pollution. Please inform us in advance before your next visit so we may assign a more quiet room.
Best regards
Aníbal Costa

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Albufeira bekeken
op 0,1 km afstand
1.053 beoordelingen
op 1,1 km afstand
Rocamar Exclusive Hotel & Spa
Prijzen weergeven

In Vila Galé Cerro Alagoa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Vila Galé Cerro Alagoa

Adres: Rua do Municipio, Lote 26 | Apartado 2155, Albufeira 8200-161, Portugal
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Albufeira
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 14 spahotel in Albufeira
Nr. 21 luxe hotel in Albufeira
Nr. 28 romantisch hotel in Albufeira
Prijsklasse: 69 € - 179 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Vila Galé Cerro Alagoa 4*
Aantal kamers: 310
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Vila Galé Cerro Alagoa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Vila Gale Cerro Alagoa Hotel Albufeira

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?