Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel
  • Restaurant
  • Aan het strand
FilterenAlle talen
20 oktober 2017 beoordeeld

Hotel heeft een mooie uitstraling. Kamers zijn ruim. Kies bij voorkeur kamer met zeezicht! Ontbijt is zeer uitgebreid. Vanaf hotel zijn op loopafstand een aantal restaurants. Het drukke centrum van Albufeira is met de taxi ( € 7,50 per taxi ) gemakkelijk te bereiken in 10 minuten. Zwembad is niet te groot maar voldoet.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and taking the time to write this review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay and that your experience at our hotel lived up to your expectations. We look forward to welcoming you again soon! Kind regards, Luciano Hagge Hotel Manager

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en mooi hotel in praia de aura net buiten Albufeira.
Het is een rustig hotel hoewel er zo nu en dan luidruchtige Engelsen gasten zijn.
Het publiek is overwegend Engels en Franstalig.
Ontbijt is zeer goed, en de kamers zijn schoon en worden dagelijks schoongemaakt
Het balkon van onze superieur room met zijdelings zeezicht was uitermate klein.
Je kunt vanaf het hotel via een rustig weggetje en 98 trappen bij het zandstrandje komen.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2017

18 september 2017 beoordeeld

Voor het tweede jaar op rij een fantastisch verblijf gehad in dit hotel. Mooie, gezellige en zeer propere kamers. Prima ontbijt en je kan er ook heerlijk lunchen en dineren. Zeer vriendelijk en correct personeel. Kortom, een absolute aanrader voor een zeer aangenaam verblijf in het prachtige Portugal.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2017

21 juli 2017 beoordeeld

Het hotel beschrijft zichzelf als een Design Hotel, echter vonden wij de kamers een beetje ouwelijk aandoen. Ze zijn wel goed schoon!
Daarnaast werd het ontbijt niet goed aangevuld, vaak waren er dingen koud of op... Het is tot 10:30 maar om 9:45 was er sommige dingen niet meer voorradig.
Het zwembad is groot genoeg, maar de capaciteit zonnebedden + parasol laat de wensen over.
Receptie is wel heel vriendelijk en behulpzaam.
Al met al een beetje overpriced voor wat je ervoor terug krijgt... maar we hebben er een goed verblijf gehad.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2017

Dear guest,

Thank you for choosing our hotel and taking the time to write this review.
We are delighted to know that you had an enjoyable stay.
We look forward to welcoming you again soon!

Kind regards,

Luciano Hagge
Hotel Manager

30 mei 2017 beoordeeld

- Goede ontvangst
- Mooi hotel met prima liften en prachtig zwembad
- Prachtige standaard kamer
- Geweldig ontbijt

Enige minpuntje; Toch nog ca. 400 mtr. naar het strand en dan naar beneden met een trap van ca. 100 mtr. (Strand dus minder toegankelijk voor zorgbehoevenden)

Kamertip: Standaard kamer voldoet, goed geluid geïsoleerd.
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing our hotel and taking the time to write this review.
We look forward to welcoming you again soon!

Kind regards,

Luciano Hagge