Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goed en mooi hotel in praia de aura net buiten Albufeira.
Het is een rustig hotel hoewel er zo nu en dan luidruchtige Engelsen gasten zijn.
Het publiek is overwegend Engels en Franstalig.
Ontbijt is zeer goed, en de kamers zijn schoon en worden dagelijks schoongemaakt
Het balkon van onze superieur room met zijdelings zeezicht was uitermate klein.
Je kunt vanaf het hotel via een rustig weggetje en 98 trappen bij het zandstrandje komen.

Datum van verblijf: oktober 2017
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2017

Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and taking the time to write this review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay and that your experience at our hotel lived up to your expectations. We look forward to welcoming you again soon! Kind regards, Luciano Hagge Hotel Manager

Beoordeeld op 18 september 2017

Voor het tweede jaar op rij een fantastisch verblijf gehad in dit hotel. Mooie, gezellige en zeer propere kamers. Prima ontbijt en je kan er ook heerlijk lunchen en dineren. Zeer vriendelijk en correct personeel. Kortom, een absolute aanrader voor een zeer aangenaam verblijf in het prachtige Portugal.

Datum van verblijf: september 2017
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2017

Beoordeeld op 21 juli 2017

Het hotel beschrijft zichzelf als een Design Hotel, echter vonden wij de kamers een beetje ouwelijk aandoen. Ze zijn wel goed schoon!
Daarnaast werd het ontbijt niet goed aangevuld, vaak waren er dingen koud of op... Het is tot 10:30 maar om 9:45 was er sommige dingen niet meer voorradig.
Het zwembad is groot genoeg, maar de capaciteit zonnebedden + parasol laat de wensen over.
Receptie is wel heel vriendelijk en behulpzaam.
Al met al een beetje overpriced voor wat je ervoor terug krijgt... maar we hebben er een goed verblijf gehad.

Datum van verblijf: juni 2017
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2017

Dear guest,

Thank you for choosing our hotel and taking the time to write this review.
We are delighted to know that you had an enjoyable stay.

Beoordeeld op 30 mei 2017

- Goede ontvangst
- Mooi hotel met prima liften en prachtig zwembad
- Prachtige standaard kamer
- Geweldig ontbijt

Enige minpuntje; Toch nog ca. 400 mtr. naar het strand en dan naar beneden met een trap van ca. 100 mtr. (Strand dus minder toegankelijk voor zorgbehoevenden)

Kamertip: Standaard kamer voldoet, goed geluid geïsoleerd.
Datum van verblijf: mei 2017
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2017

Dear Guest,

Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel. Mooie kamers en zeer vriendelijk personeel. Wij hadden de pech dat de pasen in onze vakantie viel en dat gaf wat chaos door extreme drukte bij het ontbijt. In die dagen even in de rij staan (max 10 min) in afwachting van een tafel maar ach....we hadden de tijd, het was vakantie.

Datum van verblijf: april 2017
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2017

Dear Guest,