“Prima hotel op rustige locatie ( 3 km van centrum )”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel
Beoordeeld als nr. 9 van 154 hotels in Albufeira
20 oktober 2017 beoordeeld

Hotel heeft een mooie uitstraling. Kamers zijn ruim. Kies bij voorkeur kamer met zeezicht! Ontbijt is zeer uitgebreid. Vanaf hotel zijn op loopafstand een aantal restaurants. Het drukke centrum van Albufeira is met de taxi ( € 7,50 per taxi ) gemakkelijk te bereiken in 10 minuten. Zwembad is niet te groot maar voldoet.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and taking the time to write this review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay and that your experience at our hotel lived up to your expectations. We look forward to welcoming you again soon! Kind regards, Luciano Hagge Hotel Manager

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en mooi hotel in praia de aura net buiten Albufeira.
Het is een rustig hotel hoewel er zo nu en dan luidruchtige Engelsen gasten zijn.
Het publiek is overwegend Engels en Franstalig.
Ontbijt is zeer goed, en de kamers zijn schoon en worden dagelijks schoongemaakt
Het balkon van onze superieur room met zijdelings zeezicht was uitermate klein.
Je kunt vanaf het hotel via een rustig weggetje en 98 trappen bij het zandstrandje komen.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2017

18 september 2017 beoordeeld

Voor het tweede jaar op rij een fantastisch verblijf gehad in dit hotel. Mooie, gezellige en zeer propere kamers. Prima ontbijt en je kan er ook heerlijk lunchen en dineren. Zeer vriendelijk en correct personeel. Kortom, een absolute aanrader voor een zeer aangenaam verblijf in het prachtige Portugal.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2017

21 juli 2017 beoordeeld

Het hotel beschrijft zichzelf als een Design Hotel, echter vonden wij de kamers een beetje ouwelijk aandoen. Ze zijn wel goed schoon!
Daarnaast werd het ontbijt niet goed aangevuld, vaak waren er dingen koud of op... Het is tot 10:30 maar om 9:45 was er sommige dingen niet meer voorradig.
Het zwembad is groot genoeg, maar de capaciteit zonnebedden + parasol laat de wensen over.
Receptie is wel heel vriendelijk en behulpzaam.
Al met al een beetje overpriced voor wat je ervoor terug krijgt... maar we hebben er een goed verblijf gehad.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2017

Dear guest,

Thank you for choosing our hotel and taking the time to write this review.
We are delighted to know that you had an enjoyable stay.
We look forward to welcoming you again soon!

Kind regards,

Luciano Hagge
Hotel Manager

30 mei 2017 beoordeeld

- Goede ontvangst
- Mooi hotel met prima liften en prachtig zwembad
- Prachtige standaard kamer
- Geweldig ontbijt

Enige minpuntje; Toch nog ca. 400 mtr. naar het strand en dan naar beneden met een trap van ca. 100 mtr. (Strand dus minder toegankelijk voor zorgbehoevenden)

Kamertip: Standaard kamer voldoet, goed geluid geïsoleerd.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing our hotel and taking the time to write this review.
We look forward to welcoming you again soon!

Kind regards,

Luciano Hagge
Hotel Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Albufeira bekeken
op 3,3 km afstand
EPIC SANA Algarve Hotel
nr. 2 van 154 in Albufeira
1.177 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel

Adres: Urbanizacao Quinta Pedra dos Bicos, Lote 24 | Santa Eulália, Albufeira 8200-381, Portugal (Voorheen Hotel Pedra dos Bicos)
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Albufeira
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 5 romantisch hotel in Albufeira
Nr. 7 hotel aan het strand in Albufeira
Nr. 7 luxe hotel in Albufeira
Prijsklasse: 31 € - 157 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel 4*
Aantal kamers: 142
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, Weekend Desk, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pedra Dos Bicos Albufeira

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?