Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel
221 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 269 US$ per nacht.

194 US$
182 US$
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 236 US$ per nacht.

Hotel Topazio Mar Beach Hotel & Apartments(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
144 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 173 US$ per nacht.

Balaia Golf Village(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
128 US$
121 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 151 US$ per nacht.

Velamar Boutique Hotel(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
149 US$
119 US$
PortoBay Falesia(Albufeira)
214 US$
202 US$
Travelocity
  • Zwembad
Clube Albufeira Resort(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
101 US$
Besparingsmelding! 51% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 51% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 207 US$ per nacht.

227 US$
213 US$
Orbitz.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 237 US$ per nacht.

136 US$
119 US$
Priceline
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 173 US$ per nacht.

407 US$
384 US$
12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en mooi hotel in praia de aura net buiten Albufeira.
Het is een rustig hotel hoewel er zo nu en dan luidruchtige Engelsen gasten zijn.
Het publiek is overwegend Engels en Franstalig.
Ontbijt is zeer goed, en de kamers zijn schoon en worden dagelijks schoongemaakt
Het balkon van onze superieur room met zijdelings zeezicht was uitermate klein.
Je kunt vanaf het hotel via een rustig weggetje en 98 trappen bij het zandstrandje komen.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2017

Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and taking the time to write this review. We are delighted to know that you had an enjoyable stay and that your experience at our hotel lived up to your expectations. We look forward to welcoming you again soon! Kind regards, Luciano Hagge Hotel Manager

18 september 2017 beoordeeld

Voor het tweede jaar op rij een fantastisch verblijf gehad in dit hotel. Mooie, gezellige en zeer propere kamers. Prima ontbijt en je kan er ook heerlijk lunchen en dineren. Zeer vriendelijk en correct personeel. Kortom, een absolute aanrader voor een zeer aangenaam verblijf in het prachtige Portugal.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2017

21 juli 2017 beoordeeld

Het hotel beschrijft zichzelf als een Design Hotel, echter vonden wij de kamers een beetje ouwelijk aandoen. Ze zijn wel goed schoon!
Daarnaast werd het ontbijt niet goed aangevuld, vaak waren er dingen koud of op... Het is tot 10:30 maar om 9:45 was er sommige dingen niet meer voorradig.
Het zwembad is groot genoeg, maar de capaciteit zonnebedden + parasol laat de wensen over.
Receptie is wel heel vriendelijk en behulpzaam.
Al met al een beetje overpriced voor wat je ervoor terug krijgt... maar we hebben er een goed verblijf gehad.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2017

Dear guest,

Thank you for choosing our hotel and taking the time to write this review.
We are delighted to know that you had an enjoyable stay.

30 mei 2017 beoordeeld

- Goede ontvangst
- Mooi hotel met prima liften en prachtig zwembad
- Prachtige standaard kamer
- Geweldig ontbijt

Enige minpuntje; Toch nog ca. 400 mtr. naar het strand en dan naar beneden met een trap van ca. 100 mtr. (Strand dus minder toegankelijk voor zorgbehoevenden)

Kamertip: Standaard kamer voldoet, goed geluid geïsoleerd.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2017

Dear Guest,

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Mooie kamers en zeer vriendelijk personeel. Wij hadden de pech dat de pasen in onze vakantie viel en dat gaf wat chaos door extreme drukte bij het ontbijt. In die dagen even in de rij staan (max 10 min) in afwachting van een tafel maar ach....we hadden de tijd, het was vakantie.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Luis V, Diretor-Geral van Aqua Pedra dos Bicos Design Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Dear Guest,