“Stoofpotjes en Ossenhaas ”
Beoordeling van Stews & More

Stews & More
Geclassificeerd als nr. 9 van 921 Restaurants in Albufeira
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoekje aan het oude gedeelte van Albufeira besloten om bij Stews & More te gaan eten en daar heeft het gehele gezin geen spijt van gekregen. Een heerlijke Portobello vooraf en een uitstekende Ossenhaas, uitgeserveerd door vriendelijke bediening, zeg ik HULDE voor het gehele team !!!

18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant met vriendelijke bediening. Een super lekker stoofpotje is het aanraden waard. Wij hebben gesmuld. Reserveren is wel belangrijk.

15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het fantastische restaurant “Stews & Møre” heeft een aparte spijskaart met hele bijzondere gerechten, te weten stoofpotjes. Wanneer je in Albufeira exclusief wilt eten is dit een aanrader!! Ga er heen en geniet van het geweldige, met zorg en liefde, opgediende gerecht. Super, van harte aanbevolen!!

9 oktober 2018 beoordeeld

Stews and more , een restaurant waar je geweest moet zijn, en wij weten dat als je reserveert je tafel gedekt staat, Nuno en Nathalie en hun brigade maken er elke keer een feest van, heerlijke stoofpotjes goed op smaak, en dan die heerlijke ossenhaas, etc etc .de bediening is top Nuno heeft altijd tijd voor een praatje, en als het Nathalie even een momentje vind (en dat vind zij) dan komt ze even de keuken uit om de gasten aan tafel te begroeten en een woordje te wisselen,
Op en top restaurant.........
Tot December gr Hugo en Ria

Datum van bezoek: september 2018
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je eens wat anders wil eten dan biefstuk met friet, dan zeker hier de stoofpotjes proberen, heel erg smaakvol, en niet duur. Bediening is vriendelijk en goed. Gezellige sfeer. Wel druk nog voor oktober, dus we adviseren om te reserveren. Het pand waar ze in zitten kennen we nog van een paar jaar geleden, toen het nog een Australisch restaurant was, dat was toen ook een topper. We hopen dat dit restaurant hier nog lang blijft, zeker een aanrader!!!

Reizigers die Stews & More bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

In Stews & More geweest? Deel je ervaringen!