TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 17 september 2018

De ligging in het centrum van een prachtige stad, Evora, maakt het mogelijk om een aantal dagen achter elkaar leuke dingen te doen als bezichtigingen, uitrusten bij het zwembad, De Portugese keuken proberen in leuke restaurants etc.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pestana Hotel Group
Paulo S, Gestor van Pousada Convento de Evora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018

Geachte klant,
Dank u voor het rating. We hopen snel terug te komen!

Beoordeeld op 12 september 2018

Dit is wel een hele mooie pousade en locatie is goed. Echtrr de standaard kamer is wel erg klein. Dit staat niet in verhouding met de prijs die je er voor betaalt. De andere pousadas beschikkrn over veel groetere kamers. Verder sfeer vol en romantische pousada.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pestana Hotel Group

Geachte klant,

Bedankt voor het delen van uw verblijf. We waren blij met de positieve commentaren en we waarderen de suggesties voor verbetering. Hopen we de kans om opnieuw u te verwelkomen op onze unit binnenkort!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

We waren maar 1 dag/nacht in evora maar het verblijf in dit oude klooster was een geweldige ervaring. Je bezoekt zoveel historische panden in je vakantie en nu slaap je er daadwerkelijk. Heel bijzonder. Al het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Echt top!

Datum van verblijf: juli 2018
Paulo S, Gestor van Pousada Convento de Evora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2018

Dear Customer,

We thank you for your comments and the time spent. It is with personal satisfaction that I acknowledge the positive feedback regarding our team work and effort. It is reassuring to know that our endeavor to create memorable moments is successful.

We hope to have the opportunity in welcoming you back in the very near future.

Best regards,

Beoordeeld op 11 oktober 2017

Aanvankelijk zouden we 1 nacht overnachten in deze pousada, maar omdat de pousada in Vila Vicosa overboekt bleek, verbleven we twee overnachtingen in deze pousada. Van de gereserveerde standaard kamer kregen we een gratis upgrade naar de superior room en een gratis diner.
WoW twee nachten in dit bijzondere hotel en in deze mooie, historische plaats! Stiekem vond ik het een cadeautje om zo meer tijd door te brengen in deze pousada en de schitterende plaats Evora!
Helaas vielen onze verwachtingen tegen en hadden we wat verbeterpunten over onze kamer en het hotel. Na een eerste nacht, ontbijt en bezichtiging door de stad kwamen we tot de conclusie dat we niet helemaal happy waren. Om alleen onze aanbevelingen te melden op TripAdvisor vonden we niet fair en we deden de stoute schoenen aan en vroegen, met knikkende knieën, bij de receptie een gesprek aan met de supervisor.
We gingen in de 'woonkamer' zitten en daar kwam de lachende, allervriendelijkste supervisor aan. We hebben onze aanbevelingen gemeld en hij was blij verrast dat we dit met hem deelden en bood ons niet alleen een andere kamer aan, maar we zagen meteen dat er wat met onze tips gedaan werd! Wij hebben de tweede nacht heerlijk geslapen en zijn ontzettend dankbaar dat de supervisor onze tips direct heeft opgepakt en er was een last van onze schouders dat we dit met hem hebben gedeeld dan alleen gebruik te maken van een beoordeling op TA!

Dus beste TA recensenten als je verbeterpunten hebt, praat hierover met de supervisor! Hij/zij kan dan meteen je klacht aanpakken oftewel zoals onze supervisor zei we willen klanten met een lach weer zien vertrekken en dat hebben wij zeker gedaan!
Alle complimenten voor hem en het personeel, zij hebben er alles aan gedaan om ons een onvergetelijk en heerlijk verblijf te geven!
Obrigada!!!

Datum van verblijf: september 2017
Pousada_Evora, Gerente van Pousada Convento de Evora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2017

Dear Guest,

Thank you for your preference in Pousadas of Portugal as well as the dispatch of your sympathetic views on your stay at Pousada Convento de Évora, which deserved our best attention.

It is words such as yours that actually encourage us and motivate us to continue and improve our work.

The comments of our clients are of extreme importance, so that we can grow and provide the best service possible.

Thank you for the availability of your comments.

I hope you come again to visit us. We hope to continue to count on your presence in Pousada Convento de Évora.

Kind regards,

Marco Madaleno | Unit Supervisor

Beoordeeld op 9 mei 2017

Mooi historisch hotel, schitterend gelegen, vriendelijke personeel. Alleen spijtig van het oncomfortabele bed: harde matras op een houten bodem... Heel wat mooie en historische plaatsen te bezoeken in de regio.

Datum van verblijf: mei 2017
Pousada_Evora, Gerente van Pousada Convento de Evora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2017

Dear Guest,

Kind regards,