TripAdvisor
Evora
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Streekgerechten op top niveau”
Beoordeling van Dom Joaquim

Dom Joaquim
Geclassificeerd als nr. 22 van 316 Restaurants in Evora
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant met vriendelijke bediening. Mooie kaart met streekgerechten, aangevuld met seizoen gerechten buiten de kaart. Zeer de moeite waard maar wel even reserveren

Datum van bezoek: februari 2018

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant bezocht nav Trip Adviser. We hadden een hoge verwachting aangezien we ook bij Origens gegeten hadden. Wat ons betreft valt dan toch wat tegen. Personeel nauwelijks in het engels onderlegd dus kon mijn gluten allergie ook niet duidelijk uitleggen. Had het idee dat ze daar ook niet echt iets meededen. Het is wel een echte portugese keuken met grote porties. Twee van onze gerechten vonden we erg zout. Eigenlijk alleen Portugezen in dit restaurant die ook alle aandacht kregen. Met het betalen van de rekening liep het ook niet zo vlot. Na een paar keer met onze betaald gezwaaid te hebben kwam er geen reactie van het personeel ondanks dat ze hadden begrepen dat we wilde betalen. Gelukkig hadden we genoeg contant geld bij ons dus gepast betaald en vertrokken. Dit personeel heeft nog wel wat te leren zeker in vergelijk met restaurant Origens!

Datum van bezoek: september 2017
9 april 2016 beoordeeld

Leuke, vlotte service. prima eten. Goede huiswijn. Aardig likeurtje na aflooop.
Mogelijkheid om gerechten te delen

Datum van bezoek: maart 2016
1 augustus 2015 beoordeeld

Dit restaurant werd ons aangeraden door onze B&B host vanwege de goed locale gerechten met "zwart zwijn" en dat was maar goed ook want je moet er echt gericht naar op zoek. Stijlvolle bediening, maar verwacht geen fijne keuken!

Datum van bezoek: juli 2015
25 mei 2013 beoordeeld

Een klein beetje afgeschrikt door de verhalen over de rokers in dit restaurant hebben we het er toch maar op gewaagd en een tafel gereserveerd. Dit vooral omdat Michelin dit restaurant een "Bib Gourmand" heeft gegeven. Zo'n restaurant is me nog nooit tegengevallen.
Het restaurant zat stampvol. Ons tafeltje stond op een ongelukkige plaats. Er liepen doorlopend mensen vlak achter en tegen onze stoelen aan. Het eten was uitstekend. We hadden de keuze uit een groot aantal koude en warme hapjes vooraf. Een aantal van de koude stond al op tafel.Ik had wat gemarineerde paddenstoelen, wat kaas en olijven. Alles erg lekker. Als voorgerecht namen we garnalen in (veel) knoflook. Als hoofdgerecht hadden we beiden een andere soort varkens vlees met ook een andere Migas. Daarna een toetje dat naar het huis was genoemd. Alles van uitstekende smaak en kwaliteit.Ook de Douro wijn die we dronken was goed. Van de gevreesde rokers heb ik niets gemerkt. De rokers die ik zag stonden buiten te roken. Al met al een geslaagde avond op het ongelukkige plekje waar we zaten na.

Datum van bezoek: mei 2013
    • Sfeer

Reizigers die Dom Joaquim bekeken, bekeken ook

In Dom Joaquim geweest? Deel je ervaringen!