160 US$
63 US$
102 US$
98 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel O Gadanha(Estremoz)(Heel veel waar voor je geld!)
51 US$
Casa Azimute(Estremoz)
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Restaurant
  • Bar/lounge
12 juli 2017 beoordeeld

Na een trip vanaf de luchthaven een verrassende oase van rust te midden van het centrum van dit klein middeleeuws stadje. Zeer goed hotel met vriendelijke mensen, goed en ruim ontbijtbuffet. Glutenvrij is geen probleem op aanvraag. Diner was minder.Goed uitgangspunt voor het maken van allerlei uitstappen die de moeite waard zijn. Marvoa, Evona, Elvas,...

Kamertip: ons kamer was aan de voorkant (parking) maar behoorlijk rustig.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Pateo S, Gestor de Relações com o Cliente van Páteo dos Solares Charm Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Good morning from Alentejo!

We are glad and happy to know that you had a good experience, we really appreciate your compliments about our location, our breakfast offer and that you think we are an oasis!

We hope to receive you again soon!

20 mei 2017 beoordeeld

goed hotel met mooie kamers, vriendelijk personeel. ideaal gelegen om van daaruit uitstappen te maken naar marvao, evora, elvas, etc...
2 minpuntjes: geen wifi op de kamer, badlinnen soms aan de versleten kant, ...

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Pateo S, Gestor de Relações com o Cliente van Páteo dos Solares Charm Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2017

Hello,
We thank you for your comment and compliments. Your feedback is very important to us in order to improve.
See you soon in your next visit!

31 juli 2017 beoordeeld

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Pateo S, Gestor de Relações com o Cliente van Páteo dos Solares Charm Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2017

28 juli 2017 beoordeeld

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner