Travelocity
Agoda.com
59 US$
Gratis annuleren tot 08/12/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
CheapTickets
Beoordeeld op 20 augustus 2021

Eerste keer in deze hotel en we zijn super content, akbuk is opzich zeer fijn met zijn weer en t hotel is heel mooi medewerkers en service is top, eten zeer gevarieerd, animatie is top elke avond zeker iets te beleven voor jong en oud. Het hotel is vooral zeer kindvriendelijk. Enige minpunt is dat de poetsservice wat minder is maar her is een nieuwe hotel en is in het algemeen wel redelijk proper. Zeker een aanrader!!!
Ik wil vooral de animatie-team bedanken namelijk
Asya
Albina
Teo
Sekan
Titi en al de rest. Super team!!!

Datum van verblijf: augustus 2021
Maxeria Hotel, Обслуживание гостей/стойка регистрации van Maxeria Blue Didyma Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2021

Dear Guest,

First of all, we would like to thank you for sharing your value comments with us and other Tripadvisor users. We feel very motivated when we see that our guests are happy with our services. We are so glad you had a good time at the Maxeria Blue Didyma Hotel. Your positive comments are a great honor and a great motivation for all of us. We look forward to welcoming you back to our hotel.

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Wij als gezin met twee kinderen (6 & 7jaar) hebben heerlijk genoten. Mini club en Mini disco goed georganiseerd. Zwembaden, glijbanen en alle andere speeltoestellen zijn uitstekend onderhouden en hebben goede toezichthouders.
Wij hadden Family Room en ook die was erg goed.
Betreft eten, voor ieder wat wils, zoveel soorten gerechten dat echt niet met honger weggaat

Wij hebben fijne vakantie gehad en zeker herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: augustus 2021

Beoordeeld op 30 juli 2021

De beste hotel waar ik tot hier toe ben geweest. Het personeel is super vriendelijk. Ze zijn er altijd wanneer we hen nodig hebben voor drank etc. De kamers en het zwembad is super proper. Er zijn heel veel keuzes qua eten. Het eten wordt elke dag super vers gemaakt en is super lekker. De strand bevindt zich dicht bij het hotel wat super handig is voor zee liefhebbers. De zee is ook super proper en helderblauw. De animatoren zorgen ervoor dat we een heel gezellige dag hebben. Ze organiseren verschillende activiteiten waardoor we ons niet vervelen. Elke avond wordt er een show of een activiteit georganiseerd waardoor we ons dag heel goed kunnen afsluiten. Er wordt voor de kinderen elke avond een mini disco georganiseerd. De kinderen amuseren zich heel goed en worden op deze manier ook bezig gehouden. Met de lieve ASYA die voor de minidisco zorgt krijgen de kinderen ook de kans om te dansen. Naast alles wordt er ook gezorgd voor een gezellige sfeervolle muziek. Dj Ozi en Hasan zijn de beste Dj’s die je kan voorstellen. Ze zorgen ervoor dat we elke dag goed muziek kunnen luisteren.

Datum van verblijf: juli 2021
Maxeria Hotel, Diğer van Maxeria Blue Didyma Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

3 weken geleden beoordeeld

Kamertip: Sea view is better
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 7 oktober 2021 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2021
Maxeria Hotel, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Maxeria Blue Didyma Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden