“Geweldig”
Beoordeling van Aux Saveurs D'Ardenne

Aux Saveurs D'Ardenne
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Vencimont
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw wat lekker eten, je komt er binnen en denkt, ik ben echt op vakantie en weet niet wat me te wachten staat. Het is een leuk restaurant/huiskamer idee! Super lieve man, en het eten is voortreffelijk! Dikke Aanrader

Datum van bezoek: augustus 2018
Alain B, Propriétaire van Aux Saveurs D'Ardenne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Best bedank voir u tôt de volgende keer

8 april 2018 beoordeeld

je zou hier misschien op het eerste zicht niet binnengaan maar zeker doen. Het restaurant ligt achteraan en het eten is heel heel lekker en je krijgt meer dan voldoende.

Datum van bezoek: april 2018
Alain B, Propriétaire van Aux Saveurs D'Ardenne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Veel bedank

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er uit als een eenvoudig eetcafé, het eten is erg lekker. De vriendelijke kok/eigenaar heeft ons een uitgebreide toelichting gegeven op de kaart. Vooraf een amuse en een goede fles rode wijn. Ruime kaart met voor elk wat wils. Ik heb een fijne forel gegeten met Ardense saus. Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.

Datum van bezoek: september 2017
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

met 2 gezinnen op vakantie op zoek naar wat te eten.... het eerste wat we zagen was dit kleine restaurantje. Sfeer van een huiskamer en we werden zeer vriendelijk ontvangen. De uitbater gaf ons zo goed mogelijk in het nederlands uitleg. Het eten verrastte ons! Wat een smaaksensatie! Echt heerlijk! We hebben allemaal ons buikje vol gegeten en heerlijk genoten van de voortreffelijke maaltijd. De uitbater en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk en de kinderen werden door de zoon van het stel uitgenodigd te spelen. Taal speelt dan geen rol. Echt een aanrader voor lekker heerlijk en vers eten.

Datum van bezoek: augustus 2017
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed en een heerlijke amuse vooraf. Veel streekproducten en een goede uitleg van de uitbater. Zeer kindvriendelijk.
Kortom een fijne avond gehad.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Aux Saveurs D'Ardenne bekeken, bekeken ook

Vencimont, Namur Province

Beauraing, Namur Province
Beauraing, Namur Province

In Aux Saveurs D'Ardenne geweest? Deel je ervaringen!