“Uitmuntend!!!”
Beoordeling van Aux Saveurs D'Ardenne

Aux Saveurs D'Ardenne
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Vencimont
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

met 2 gezinnen op vakantie op zoek naar wat te eten.... het eerste wat we zagen was dit kleine restaurantje. Sfeer van een huiskamer en we werden zeer vriendelijk ontvangen. De uitbater gaf ons zo goed mogelijk in het nederlands uitleg. Het eten verrastte ons! Wat een smaaksensatie! Echt heerlijk! We hebben allemaal ons buikje vol gegeten en heerlijk genoten van de voortreffelijke maaltijd. De uitbater en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk en de kinderen werden door de zoon van het stel uitgenodigd te spelen. Taal speelt dan geen rol. Echt een aanrader voor lekker heerlijk en vers eten.

Datum van bezoek: augustus 2017

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed en een heerlijke amuse vooraf. Veel streekproducten en een goede uitleg van de uitbater. Zeer kindvriendelijk.
Kortom een fijne avond gehad.

Datum van bezoek: augustus 2017
21 juli 2017 beoordeeld

goede keuken,gezellig terras met zicht op natuur,vriendelijk ontvangen door sympathieke patron.zeer goed gegeten

Datum van bezoek: juli 2017
2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Totaal onverwacht s middags met 16 personen toegekomen in het restaurant en supervriendelijk ontvangen. Eerlijke en verse keuken. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2017
5 mei 2017 beoordeeld

Ik had 's morgens gebeld om te reserveren voor 's avonds. De eigenaar had het verkeerd begrepen, hij dacht dat we de volgende avond zouden komen. Maar geen probleem we konden toch eten. Alleen was het restaurant daarom niet verwarmd en zaten we in de serre van het café. Er is geen kaart maar het eten van de dag stond op een bord en werd uitgebreid uitgelegd. Er werd ook rekening gehouden met het glutenvrije dieet van onze dochter. Het eten was heerlijk en de gastheer heel vriendelijk. We hebben lang en lekker getafeld. De prijzen waren normaal.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Aux Saveurs D'Ardenne bekeken, bekeken ook

Vencimont, Namur Province

Beauraing, Namur Province
Beauraing, Namur Province

In Aux Saveurs D'Ardenne geweest? Deel je ervaringen!