“Super”
Beoordeling van Aux Saveurs D'Ardenne

Aux Saveurs D'Ardenne
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Vencimont
2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Totaal onverwacht s middags met 16 personen toegekomen in het restaurant en supervriendelijk ontvangen. Eerlijke en verse keuken. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2017

5 mei 2017 beoordeeld

Ik had 's morgens gebeld om te reserveren voor 's avonds. De eigenaar had het verkeerd begrepen, hij dacht dat we de volgende avond zouden komen. Maar geen probleem we konden toch eten. Alleen was het restaurant daarom niet verwarmd en zaten we in de serre van het café. Er is geen kaart maar het eten van de dag stond op een bord en werd uitgebreid uitgelegd. Er werd ook rekening gehouden met het glutenvrije dieet van onze dochter. Het eten was heerlijk en de gastheer heel vriendelijk. We hebben lang en lekker getafeld. De prijzen waren normaal.

Datum van bezoek: mei 2017
5 december 2016 beoordeeld

Heel vriendelijke mensen. Eenvoudig, maar goed!
Hier komen wij graag nog eens terug.
Lekkere bieren.

Datum van bezoek: december 2016
31 oktober 2016 beoordeeld

Het vroegere La Houille werd overgenomen door andere uitbaters en draagt nu de naam 'Aux Saveurs d'Ardenne' . Kiest uitdrukkelijk voor 'une cuisine du terroir' met dus vooral verse streekproducten die dagelijks aangekocht worden. Hierdoor kunnen sommige suggesties wel eens uitverkocht geraken op het einde van de dag. Heel vriendelijke bediening, met duidelijke tweetalige kaart en mogelijkheid tot bestellen.
Bediening door eigenaar wat bij drukte wat vertraging geeft. Nette toiletten en goede wijnkeuze. Schappelijke prijzen. Geen betaling met kredietkaart, wel met bankkaart.

Datum van bezoek: juli 2016
20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je niet afschrikken door de gevel van dit etablissement. Het eten is super lekker, de gastheer zeer vriendelijk, de prijzen democratisch. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Aux Saveurs D'Ardenne bekeken, bekeken ook

Vencimont, Namur Province

Beauraing, Namur Province
Beauraing, Namur Province

In Aux Saveurs D'Ardenne geweest? Deel je ervaringen!