TripAdvisor

Beoordeling van Aux Saveurs D'Ardenne

Aux Saveurs D'Ardenne
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Vencimont
5 december 2016 beoordeeld

Heel vriendelijke mensen. Eenvoudig, maar goed!
Hier komen wij graag nog eens terug.
Lekkere bieren.

Datum van bezoek: december 2016

31 oktober 2016 beoordeeld

Het vroegere La Houille werd overgenomen door andere uitbaters en draagt nu de naam 'Aux Saveurs d'Ardenne' . Kiest uitdrukkelijk voor 'une cuisine du terroir' met dus vooral verse streekproducten die dagelijks aangekocht worden. Hierdoor kunnen sommige suggesties wel eens uitverkocht geraken op het einde van de dag. Heel vriendelijke bediening, met duidelijke tweetalige kaart en mogelijkheid tot bestellen.
Bediening door eigenaar wat bij drukte wat vertraging geeft. Nette toiletten en goede wijnkeuze. Schappelijke prijzen. Geen betaling met kredietkaart, wel met bankkaart.

Datum van bezoek: juli 2016
20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je niet afschrikken door de gevel van dit etablissement. Het eten is super lekker, de gastheer zeer vriendelijk, de prijzen democratisch. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2016
28 juni 2016 beoordeeld

We werden met open armen en zeer vriendelijk ontvangen door de patron zelf.
Eenvoudig, gezellig kader. We hebben ons laten inspireren door de chef en hebben
zijn voorstel aangenomen.
Het was echt genieten, reeds van bij het aperitief werden wij verrast met een amuse, om de vingers van af te likken.
Het hoofdgerecht was uitstekend. Een restaurant dat U zeker kunt aanraden.
Ingeval wij de streek nog eens aandoen, overwegen wij zeker een ommetje om nog eens van een lekker etentje te kunnen genieten.
Prijs valt zeker mee.

Datum van bezoek: juni 2016
25 juni 2016 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten en de eigenaar spreekt drie talen, niet vloeiend maar wel handig als je het Frans niet zo beheerst.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Aux Saveurs D'Ardenne bekeken, bekeken ook

Vencimont, Namur Province

Beauraing, Namur Province
Beauraing, Namur Province

In Aux Saveurs D'Ardenne geweest? Deel je ervaringen!