“leuk eetadresje”

Martin's Visrestaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 26 Restaurants in Zeebrugge
Keukens: Belgisch
15 maart 2020 beoordeeld

Ontvangst en bediening voortreffelijk. Eten was zeer lekker, alsook de wijn (vooral de extra witte wijn)zeer goed. Komen zeker terug

Datum van bezoek: maart 2020

15 februari 2020 beoordeeld

Alle onderdelen van het menu waren uitstekend klaargemaakt.
Alleen aan de koffie mag wat meer aandacht besteed worden, zeker bij een supplement.

Datum van bezoek: februari 2020
12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, we hebben de menu gegeten, de scampis waren top en het sausje was superlekker! Daarna de kabeljauw die eveneens zeer lekker was! Ik vond wel de rode huiswijn niet zo lekker maar dat is persoonlijk natuurlijk! De bediening was losjes en ze waren allemaal heel vriendelijk. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2020
26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gereserveerd omdat we in Zeebrugge moesten zijn voor zaken. Een echte ontdekking...heerlijke bisque, rog en kabeljauw gegeten, vriendelijk onthaal, informeel maar wel heel gezellig.
En gelukkig dat we gereserveerd hadden, want het restaurant zat afgeladen vol. Blijkbaar heel goed gekend door de lokale mensen.
Hier komen we zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: januari 2020
27 december 2019 beoordeeld

het machtige en prachtige van dit restaurant én uitbaters en medewerkers blijft bestaan.
Langs deze weg bieden we hen onze oprechte wensen aan voor een gezond en gelukkig 2020.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Martin's Visrestaurant bekeken, bekeken ook

Zeebrugge, West-Vlaanderen

In Martin's Visrestaurant geweest? Deel je ervaringen!