“Leerrijk”
Beoordeling van Flanders Battlefield Tours

Flanders Battlefield Tours
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Tours in Ieper (Ypres)
Attractiegegevens
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij boekten de zuidelijke toer .Zeer interessant en uitstekende gids.De 4 uren zijn voorbijgevlogen.

Datum van activiteit: september 2018

2 april 2018 beoordeeld

heel leerrijk voor kinderren om de geschiedenis van belgie in de oorlog te leren en om alle nationaliteiten te zien die voor belgie hebben gestreden

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week de grand Tour gedaan van flansers battlefield. Er was Nederlandstalige gids voorzien bij de boeking. Van bij aankomst van de gids, begon hij al dat er 6 Engelstalige bij waren of het in het Engels kon. Ik zei hem dat het Nederlandstalig moest zoals gevraagd. Alles wat we gingen bezichtigen was indrukwekkend. Maar een deel us verloren gegaan door de niet nederlandstalige uitleg. De gids deed zijn ganse verhaal in het Engels en hier en daar een zinnetje Nederlands. Meerdere keren moesten we het vragen of hij zei helemaal niets. EIk vond het spijtig dat ik er niet alles van verstaan heb.

Datum van activiteit: maart 2018
GenevraYpres_Belgium, Owner van Flanders Battlefield Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Bedankt voor het registreren van uw klacht bij Trip Advisor

Ter verduidelijking van de tour die via het hotel werd geboekt, werd wel een Nederlandstalige gids toegekend, bovendien had het hotel geweten dat klanten tijdens de tour Nederlandstalig en Engelstalig zouden zijn geweest. Als er een PRIVÉ-rondleiding was aangevraagd, dan zou dit mogelijk zijn ondergebracht, maar we voldeden aan de vereiste om een Nederlandstalige gids voor de rondleiding te bieden. Zoals gezegd hebben de tours gemengde nationaliteiten en dit is hoe de tours de afgelopen tien jaar zijn gegeven en het hotel weet dit volledig bij het.

We hebben uw klacht per e-mail rechtstreeks aan ons ontvangen op zaterdag 23 maart om 19.48 uur, een antwoord in het Nederlands werd u op zaterdag 23 maart om 21.29 uur per e-mail toegestuurd. U ontvangt meteen een vergoeding voor de battlefield-tour, alleen de 8,00 euro voor de toegang tot museum Hill 62. Er is nooit een reactie van u ontvangen.

Wanneer u uit het hotel had uitgecheckt, zou de receptioniste met u hebben bevestigd dat het slagveldpakket van het totale pakket zou worden terugbetaald, aangezien het hotel het geld al had gedebiteerd als onderdeel van het totale pakket dat werd gekocht.

Alle andere klanten werden benaderd voor feedback, waarop hun reactie positieve feedback gaf over de rondleiding, ze bevestigden ook dat alles wat de gids hen in het Engels zei, in het Nederlands werd herhaald. Ze merkten ook op dat je tijdens de tournee op geen enkel moment vragen aan de gids hebt gesteld, op welke manier je ook hebt geïntervenieerd met de groep, of je je niets zwijgde vanaf het begin tot het einde van de tour.

De enige keer dat de gids niets zei van wat hij in het Nederlands zei, was toen de andere klanten hun vragen in het Engels aan hem stelden.

Ik vind het jammer dat je hier een reactie hebt geplaatst op Trip Advisor, gezien het feit dat ik op je klacht heb gereageerd, maar je bent nog niet terug van de beleefdheid van het beantwoorden, en nu is je volgende stap geweest om deze klacht op Trip Advisor te plaatsen, wanneer had je gereageerd op mijn oorspronkelijke antwoord, dan zou ik nog een stap verder zijn gegaan door je opnieuw een rondleiding te geven.

Aangezien u echter niet op mijn oorspronkelijke e-mail hebt gereageerd, hoeft u niet veel meer te doen dan mijn antwoord op uw online klacht te plaatsen, met daarin de tijdlijn van uw klacht en hoe we alles in het werk hebben gesteld om dit probleem op te lossen voordat dit op Reis wordt geplaatst Advisor.

Met veel groetjes
Flanders Battlefield Tour

19 maart 2018 beoordeeld

Indrukwekkend en waar een mens van stil wordt en kippevel krijgt.
Je wordt met je 2 voetjes nog is op de grond gezet.

Bekijk meer beoordelingen
30 november 2017 beoordeeld

Je leert er meer op de rit dan op school. Je word stil van de indruk die je krijgt. Wat een waanzin zoveel levens van jonge mannen. 18, 20 jarigen, zelfs jonger hun leven was nog niet begonnen en 't was al voorbij.
't is meer een rondrit van bezinning, dan een toeristische attractie. Iedereen moet deze plaatsen bezoeken 't hoort bij de geschiedenis.

Datum van activiteit: oktober 2017

Reizigers die Flanders Battlefield Tours bekeken, bekeken ook

Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

In Flanders Battlefield Tours geweest? Deel je ervaringen!