“Rondreis langs de Killingfiels van de eerste Wereldoorlog”
Beoordeling van Flanders Battlefield Tours

Flanders Battlefield Tours
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Tours in Ieper (Ypres)
Attractiegegevens
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een reis langs diverse slagvelden uit de eerste Wereldoorlog. Je kunt je er geen voorstelling van maken als je het niet van dichtbij hebt ervaren. Goed verzorgde toer geleid door bevlogen gidsen welke gedetailleerde informatie geven. Tip; niet de toer doen zonder gidsen. De gidsen hebben zeer veel toegevoegde waarde. Must!

26 juli 2017 beoordeeld

de tour heb ik al gedaan maar dan zonder gidsen . Met de verhalen erbij moet dit meer dan uitstekend zijn . Deze kan kunnen wij heel veel gaan bezoeken . persoonlijk vind ik dit zeer interessant . dit kan aangrijpend zijn . hangt van persoon tot persoon .af . Kan één dagelijks bekijken

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De grand tour is een must do. Een uitstekende gids die de oorlog levendig weet te beschrijven met tal van leuke weetjes en info (ook over de plaatsen die we niet bezoeken maar wel voorbij rijden). De vier uur durende tour voelt helemaal niet zo lang aan en mag zeker nog langer duren wegens ongelooflijk interessant.

11 april 2017 beoordeeld

Een fantastisch mooie toer. Een echte aanrader voor jong en oud ! Zo mooi verteld met al die fantastische ontroerende verhalen ...

GenevraYpres_Belgium, Owner van Flanders Battlefield Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2017

Vriendlijke bedankt.

Bekijk meer beoordelingen
24 augustus 2016 beoordeeld

Ik had de Grand Tour geboekt voor ons gezin voornamelijk omdat mijn man en ik veel interesse hebben in de geschiedenis van België. Onze twee tieners zijn niet zo weg van geschiedenis maar de tour was een memorabele uitzondering. Simon was een excellente gids. Hij had veel kennis en story's dat hij met veel enthousiasme bracht. Schitterende tour!

GenevraYpres_Belgium, Owner van Flanders Battlefield Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016

Bedankt Ingrid en met veel groetjes van Genevra en Jacques.

Reizigers die Flanders Battlefield Tours bekeken, bekeken ook

Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

In Flanders Battlefield Tours geweest? Deel je ervaringen!