“Teleurstellend...”

Restaurant Captain Cook
Reserveer een tafel
vr 24/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 124 Restaurants in Ieper (Ypres)
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Frans, Italiaans en Mediteraans keuken
19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeetong met hoeveboter besteld. Hoeveboter heb ik niet geproefd. In de pasta vongole was de vongole ook smaakloos. De pizza (hier ligt de nadruk op in de kaart) was zeer teleurstellend. Voor dit restaurant gekozen owv de goede recensies, helaas werden de verwachtingen niet ingelost...

Datum van bezoek: augustus 2021
Guler Y, General Manager van Restaurant Captain Cook, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste klant,
wanneer u vraagt om het recept te veranderen van de Linguini vongolé dan worden de venusschelpen in olijfolie gebakken, dit zorgt sowieso voor een minder zachtere smaak en overheerst de olijfolie over de linguini.
Ik lees verder niet wat uw probleem is met de pizza's en waar "hier ligt de nadruk op de kaart" op slaat
U mocht gerust een kijkje nemen in de keuken hoe de chef de zeetong heeft bereid. Het is effectief gebakken in hoeveboter en dit bewijst weer maar eens hoe hoog uw culinair kennis is.
Verder wil ik u melden dat Tripadvisor een onpartijdig recensiepagina is en er absoluut geen sprake kan zijn van "vriendjespolitiek", de recensies worden streng gecontroleerd, o.a. of er een link kan zijn tussen de klant en eigenaar met Facebook.

Verder wens ik u een fijne dag verder en hoop ik u niet meer te zien in ons restaurant.

Guler

1 augustus 2021 beoordeeld

Zeer goede kwaliteit, zeer lekkere entrecote, rokerige smaak, vermoedelijk eventjes in de green-egg na het bakken ? Ook voor de kinderen goede gerechten, lekkere pizza's. vriendelijke bediening, zels al aan de telefoon bij het reserveren, waar niet direct plaats was, maar na onze bevestiging dan toch eerst naar de Last Post te gaan aan de Menenpoort, dan toch nog een tafeltje voor 5 kunnen regelen. Snelle bediening, niets op aan te merken eigenlijk. Nederlands accent klinkt wel raar ind e Westhoek, waar je het niet zou verwachten, maar vriendelijkheid boven alles . TOP.

Datum van bezoek: juli 2021
Guler Y, General Manager van Restaurant Captain Cook, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2021

Beste Pascal,
allereerst... van harte dank voor uw vriendelijke recensie en de leuke complimenten ☺️
Dat is u inderdaad goed opgevallen, wat fijn dat u uw entrecote lekker vond, maar ook heel fijn om te lezen dat uw tafelgenoten ook genoten hebben van hun gerechten.
We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen in de Westhoek... en wat het Nederlands accentje betreft? Dat is dus wat liefde met een mens doet

29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier in juni al geweest tijdens ons bezoek aan Ieper. Nu we in de buurt waren zijn wij hier terug gaan eten. Zeer vriendelijke bediening. Kindvriendelijk restaurant. Prijs kwaliteit meer dan ok. Deze kok kan zeer goed en vers koken. Alles coronaproof, wat ik ook wel zeer belangrijk vind. Indien je in Ieper bent moet je deze zaak zoeken en je zal geen spijt hebben van je keuze!

Datum van bezoek: juli 2021
Guler Y, General Manager van Restaurant Captain Cook, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2021

Heyyy hallo Jen ☺️

Ik vond het superfijn om jullie weer terug te zien.
Bedankt alweer voor het fantastisch commentaar, het is een trots voor ons aangezien jullie beiden ook in een culinair wereld zitten.
Hou jullie goed en hopelijk tot ziens
En een dikke knuffel aan de lieve meid die met jullie mee was❤️
Groetjes x

28 juli 2021 beoordeeld

Gezellige frisse zaak met super-bediening, complete kaart en heel lekker eten!
Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2021

Van harte dank voor uw vriendelijke reactie meneer
We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons restaurant ☺️

14 juli 2021 beoordeeld

Op een fijne locatie (vlakbij de Menenpoort) hebben we een prima Vlaams stoofpotje gegeten. Kwaliteit was goed en de hoeveelheid ook (teveel zelfs). Bediening was zeer vriendelijk en de prijs zeker ook. Een aanrader als je goed wilt eten (ze serveren ook pizza's bijv.) voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: juli 2021
Guler Y, General Manager van Restaurant Captain Cook, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2021

Beste mevrouw Rienk,
van harte dank voor uw vriendelijke recensie. We zijn blij dat alles naar wens was.
Hou u goed en hopelijk tot ziens in Ieper.

Reizigers die Restaurant Captain Cook bekeken, bekeken ook

Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

In Restaurant Captain Cook geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.