Beoordeeld op 27 augustus 2018

Gastvrij onthaald, goed verzorgd ontbijt, hele mooie kamers, goede bedden. Gastheer Andre is een topper! Hij vertelt vol passie over zijn museum en de omgeving van Ieper. Ik ga er elke keer weer graag logeren.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018

Het B&B bestaat uit twee kamers (elk met eigen wc/douche) en een gezellige woonkamer beneden. Ontbijt was prima, (croissantje, eitje, broodje) en goede kaas. De gastheer, André, is een gezellige gozer die een hoop kan vertellen over WO1 en de locatie. In het B&B zelf is overigens veel te zien.

We hadden een klik met de andere gasten en zijn 'savonds met zn 5en nog een biertje gaan drinken in de kroeg. Al met al hebben wij het dus erg gezellig gehad. Enige waar wij spijt van hebben is dat we niet direct een (battleground)tour bij de eigenaar hadden geboekt, maar daar komen we nog een keer voor terug.

Kamertip: De Poets-room heeft een badkamer (incl. wc) slechts afgescheiden met een muurtje op schouderhoogte. De artist-room heeft wat meer privacy
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 19 november 2017

Een fantastisch verblijf gehad in B&B WW1 "The Dugout", waarlijk een klein museum.
De zeer gastvrije André, verwelkomde ons met een
heerlijk Belgisch bier en interessante wetenswaardigheden uit de 1e wereldoorlog. Prima geslapen in een mooie schone kamer met eigen badkamer.
's Morgens genoten van een uitgebreid en verzorgd ontbijt.

Rob en Marjan

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 17 juni 2016 via mobiele applicatie

Mooie B&B ingericht als een klein WW1 museum.
De kamer was zeer netjes en schoon, goede bedden en een mooie badkamer. Privé parking erbij, top!
Elke dag een super ontbijt gehad van de eigenaar André .
We hebben ook een Tour langs alle WW1 hoogtepunten in de buurt gedaan met André als gids. Hij weet veel leuke details te vertellen met bijbehorende foto's wat het net even wat leuker en interessanter maakt.

Al met al een super weekend gehad.
Een echte aanrader!

André bedankt voor je goede zorgen van Anja en Paul!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 29 april 2016

Als je Ieper bezoekt uit interesse voor de eerste wereldoorlog kun je je geen betere uitvalsbasis wensen. De kamers zijn zeer verzorgd net als de rest van de woning ingericht in de stijl van de jaren 20. Waarbij je je door de collectie van Andre in een museum waant. Tel daarbij op het gastheerschap van Andre, zijn kennis over de gebeurtenissen in en rondom Ieper, en je kunt niet anders dan een perfect verblijf hebben. Een aanrader!

Datum van verblijf: april 2016