1 mei 2018 beoordeeld

Het B&B bestaat uit twee kamers (elk met eigen wc/douche) en een gezellige woonkamer beneden. Ontbijt was prima, (croissantje, eitje, broodje) en goede kaas. De gastheer, André, is een gezellige gozer die een hoop kan vertellen over WO1 en de locatie. In het B&B zelf is overigens veel te zien.

We hadden een klik met de andere gasten en zijn 'savonds met zn 5en nog een biertje gaan drinken in de kroeg. Al met al hebben wij het dus erg gezellig gehad. Enige waar wij spijt van hebben is dat we niet direct een (battleground)tour bij de eigenaar hadden geboekt, maar daar komen we nog een keer voor terug.

Kamertip: De Poets-room heeft een badkamer (incl. wc) slechts afgescheiden met een muurtje op schouderhoogte. De artist-room heeft wat meer privacy
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
19 november 2017 beoordeeld

Een fantastisch verblijf gehad in B&B WW1 "The Dugout", waarlijk een klein museum.
De zeer gastvrije André, verwelkomde ons met een
heerlijk Belgisch bier en interessante wetenswaardigheden uit de 1e wereldoorlog. Prima geslapen in een mooie schone kamer met eigen badkamer.
's Morgens genoten van een uitgebreid en verzorgd ontbijt.

Rob en Marjan

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
17 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie B&B ingericht als een klein WW1 museum.
De kamer was zeer netjes en schoon, goede bedden en een mooie badkamer. Privé parking erbij, top!
Elke dag een super ontbijt gehad van de eigenaar André .
We hebben ook een Tour langs alle WW1 hoogtepunten in de buurt gedaan met André als gids. Hij weet veel leuke details te vertellen met bijbehorende foto's wat het net even wat leuker en interessanter maakt.

Al met al een super weekend gehad.
Een echte aanrader!

André bedankt voor je goede zorgen van Anja en Paul!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
29 april 2016 beoordeeld

Als je Ieper bezoekt uit interesse voor de eerste wereldoorlog kun je je geen betere uitvalsbasis wensen. De kamers zijn zeer verzorgd net als de rest van de woning ingericht in de stijl van de jaren 20. Waarbij je je door de collectie van Andre in een museum waant. Tel daarbij op het gastheerschap van Andre, zijn kennis over de gebeurtenissen in en rondom Ieper, en je kunt niet anders dan een perfect verblijf hebben. Een aanrader!

Verbleef: april 2016
28 oktober 2015 beoordeeld

Fantastisch mooie kamer in de b&b, goed onderhouden, erg schoon en geweldig ingericht. Harstikke dicht bij het centrum en alle bezienswaardigheden in ieper. Gelegen in rustig straatje met afgesloten parkeerplaats. Eigenaar is heel erg behulpzaam en een geweldige gids, als het om wo1 gaat. Uitgebreid en luxe ontbijtje en een gezellige huiskamer om 's avonds nog wat te drinken. Alles ingericht met spullen uit wo1. Fantastisch klein museum waar je in mag verblijven.

Kamertip: Beide beschikbare kamers zijn ingericht in de stijl van wo1.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde alleen