xiAshley
Den Haag, Nederland

Aanrader

Beoordeling van Kasteelhof 't Hooghe
4,0 van 5 bollen3 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Leuk karakteristiek hotel op de rand buiten het centrum van Ieper. Perfect als uitvalsbasis voor de regio als je meer wilt weten over de Eerste Wereldoorlog. Het pand is oud(er) dus ook wel gehorig. Zelf geen last van gehad maar hoorde de buurman wel snurken. Kamer was netjes, schoon en fris. Douche in bad, voorzien van handdoeken en verzorgingsproducten. Ontbijt in een mooie ruimte, meer dan prima. Hotel is een aanrader. Dame achter de receptie erg vriendelijk en gaf handige tips voor het centrum van Ieper. Helaas door de weersomstandigheden de tuin niet kunnen bezoeken maar dat schijnt ook de moeite waard te zijn! Ik kom nog eens terug.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
4.0 km van Kasteelhof 't Hooghe
    4.3 km van Kasteelhof 't Hooghe
    Restaurant
    Meer hotels in Ieper (Ypres) bekijken
    Beoordeeld op 10 mei 2022 via mobiele applicatie

Kamers zijn schoon en knus. Uitstekend ontbijt en de bedden zijn goed. Wandelen in de tuin is een belevenis. De locatie is zeer bijzonder ivm met gebeurtenissen in WO1. Een aanrader voor wie een paar dagen in Ieper of omgeving verblijft.

Datum van verblijf: mei 2022
    Beoordeeld op 9 mei 2022

We sliepen in het nieuwe gebouw. Heel nette, ruime kamers met alle voorzieningen. Alles was heel hygiënisch. Heel vriendelijk personeel. Lekker ontbijt, meer dan voldoende, en een heel vriendelijke ontbijtdame. Gratis ruime parking.
    Wie graag rust heeft na een dagje de streek te hebben bezocht, dit hotel is zeker een aanrader. Wij komen er zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2022
    Beoordeeld op 2 januari 2022

Nachtje blijven slapen met de kinderen. Gezellig hotel, voldoende parking. Deze was ook gratis. Leuk om weten: in de tuin vind je overblijfselen van bunker en loopgraven uit WO1. Ontbijt was ok, niet heel bijzonder. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: december 2021
    Beoordeeld op 9 juni 2021 via mobiele applicatie

Mooie locatie, dichtbij het centrum van Ieper en bezienswaardigheden als tyne cot cemetery en passendale museum.
    Wij hadden een kamer in het nieuwe gebouw, ruime kamer en mooie badkamer met inloopdouche.
    Gratis parkeren bij het hotel
    Ontbijt is beperkt maar was voldoende voor ons.
    We hebben genoten

Kamertip: Goede maatregelen ivm corona, overal ontsmetting aanwezig
    Datum van verblijf: juni 2021
    Beoordeeld op 17 december 2020

Het hotel gekozen om coronaproof onze huwelijksverjaardag te vieren.

We kregen een kamer in de nieuwe blok.
    Mooie en nette kamer, verzorgde badkamer voorzien van de nodige producten.
    In de kamer was een ruime tafel voorzien met twee zetels, waar we de maaltijden konden nemen. De bestelling werd opgenomen aan de balie, met het uur waarop we wilden eten. We kregen een telefonische oproep telkens er een gang klaar was. Deze kon worden opgehaald in de eetruimte. Alles werd warm en op tijd gebracht.
    Het uitgebreid ontbijt stond eveneens klaar in de eetzaal. Na onze keuze konden we gezellig op de kamer van het ontbijt genieten.
    We hebben ondanks de beperkingen van onze verjaardag genoten. De uitbaters van het hotel verdienen een pluim voor hun vriendelijkheid en inzet.

Datum van verblijf: december 2020