Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 111
PricelineUS$ 106
Hotels.comUS$ 111
TravelocityUS$ 111
eDreamsUS$ 106
FindHotelUS$ 106
Beoordeeld op 9 mei 2022

We sliepen in het nieuwe gebouw. Heel nette, ruime kamers met alle voorzieningen. Alles was heel hygiënisch. Heel vriendelijk personeel. Lekker ontbijt, meer dan voldoende, en een heel vriendelijke ontbijtdame. Gratis ruime parking.
Wie graag rust heeft na een dagje de streek te hebben bezocht, dit hotel is zeker een aanrader. Wij komen er zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 2 januari 2022

Nachtje blijven slapen met de kinderen. Gezellig hotel, voldoende parking. Deze was ook gratis. Leuk om weten: in de tuin vind je overblijfselen van bunker en loopgraven uit WO1. Ontbijt was ok, niet heel bijzonder. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 9 juni 2021 via mobiele applicatie

Mooie locatie, dichtbij het centrum van Ieper en bezienswaardigheden als tyne cot cemetery en passendale museum.
Wij hadden een kamer in het nieuwe gebouw, ruime kamer en mooie badkamer met inloopdouche.
Gratis parkeren bij het hotel
Ontbijt is beperkt maar was voldoende voor ons.
We hebben genoten

Kamertip: Goede maatregelen ivm corona, overal ontsmetting aanwezig
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 17 december 2020

Het hotel gekozen om coronaproof onze huwelijksverjaardag te vieren.

We kregen een kamer in de nieuwe blok.
Mooie en nette kamer, verzorgde badkamer voorzien van de nodige producten.
In de kamer was een ruime tafel voorzien met twee zetels, waar we de maaltijden konden nemen. De bestelling werd opgenomen aan de balie, met het uur waarop we wilden eten. We kregen een telefonische oproep telkens er een gang klaar was. Deze kon worden opgehaald in de eetruimte. Alles werd warm en op tijd gebracht.
Het uitgebreid ontbijt stond eveneens klaar in de eetzaal. Na onze keuze konden we gezellig op de kamer van het ontbijt genieten.
We hebben ondanks de beperkingen van onze verjaardag genoten. De uitbaters van het hotel verdienen een pluim voor hun vriendelijkheid en inzet.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 2 september 2020 via mobiele applicatie

Mooie, comfortabele kamer in het nieuwe gedeelte. Fijne bed en heerlijke douche.
Handig te kunnen beschikken over een gemeenschappelijke keuken met oven en micro.
Hartelijke ontvangst. Uitgebreide info over de omgeving.
Corona safe.
Ruim en zeer smakelijk ontbijt.
Aanrader!

Datum van verblijf: september 2020