Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
Orbitz.com
Beoordeeld op 17 december 2020

Het hotel gekozen om coronaproof onze huwelijksverjaardag te vieren.

We kregen een kamer in de nieuwe blok.
Mooie en nette kamer, verzorgde badkamer voorzien van de nodige producten.
In de kamer was een ruime tafel voorzien met twee zetels, waar we de maaltijden konden nemen. De bestelling werd opgenomen aan de balie, met het uur waarop we wilden eten. We kregen een telefonische oproep telkens er een gang klaar was. Deze kon worden opgehaald in de eetruimte. Alles werd warm en op tijd gebracht.
Het uitgebreid ontbijt stond eveneens klaar in de eetzaal. Na onze keuze konden we gezellig op de kamer van het ontbijt genieten.
We hebben ondanks de beperkingen van onze verjaardag genoten. De uitbaters van het hotel verdienen een pluim voor hun vriendelijkheid en inzet.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 2 september 2020 via mobiele applicatie

Mooie, comfortabele kamer in het nieuwe gedeelte. Fijne bed en heerlijke douche.
Handig te kunnen beschikken over een gemeenschappelijke keuken met oven en micro.
Hartelijke ontvangst. Uitgebreide info over de omgeving.
Corona safe.
Ruim en zeer smakelijk ontbijt.
Aanrader!

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 augustus 2020

Ik ben tevreden over alles, maar ik kom niet meer terug, de reden daarvan is de arrogante ontbijtdame... Ik heb dit hotel speciaal gekozen omdat mijn hond overal, maar dan ook overal meegaat, dus we gaan samen naar het ontbijt en dat viel mevrouw niet in de smaak: ga maar in de hoek zitten dat niemand er last van geeft, en hou hem kort dat hij anderen niet stoort. Mijn hond lag netjes onder tafel en was voor anderen niet aanwezig, ze was heel erg brutaal en de volgende dag weer, weer jah,ga maar naar de rechterhoek, en hou hem kort! ( mevr denk mss dat ik een dibiel ben) en weer met de nodige arrogantie, niet enkel wij maar ook de mensen met andere honden werden zo behandeld, terwijl er geen enkele hond ook maar piepte of blafte. De 3 kinderen die zaten te fluiten en rondlopen, daar werdt niet op gesproken.
Deze dame geeft echt mijn 3 daagse verpest en ik kom hier niet meer!
Vermeld dan op je website dat ze niet welkom zijn.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 18 augustus 2020

Omwille van een probleem met de airco, een kamer in de nieuwe blok gekregen welke voldeed aan al onze noden. Ruime en mooie kamer. Wat ons opviel was de vriendelijke bediening, zeker met de opgelegde Corona maatregelen. Toppie en een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 7 augustus 2020

We verbleven van 29 juli tot 1 augustus in Kasteelhof t' Hooghe ,
Het Hotel gaf ons een heel veilig gevoel ! zeker in deze tijden !
We hadden fietsen mee en die mochten we veilig in de kelder zetten , de kamers zijn super proper en heel verzorgd ! het ontbijt is dik in orde ! en de koffie is super lekker !
We gaan terug met vrienden op 19 augustus !

Datum van verblijf: juli 2020