4 december 2017 beoordeeld

We gingen er zondag ontbijten.
Uitgebreid assortiment: brood, stokbrood, pistolets, ontbijtkoeken, yoghurt, fruit, confituur, warme chocolademelk, koffie, thee, fruitsap, ontbijtgranen, peperkoek, choco, gekookt eitje, ...
Zeer vriendelijke bediening
Prachtige, gezellige, rustige locatie

• Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
7 november 2017 beoordeeld

Kamer in de nieuwbouw was ruim, licht en netjes
Bed van goede kwaliteit
De badkamer niet erg groot maar wel met bad
Het ontbijt in het oude gebouw was genoeg uitgebreid en lekker
Supergoed gelegen om Ieper, de Menenpoort en musea te bezoeken
Voor mensen die van pretparken houden, Bellewaerde ligt in de tuin

Kamertip: Wij hadden een kamer in de nieuwbouw. Aan de straatkant maar dat stoorde bij ons niet
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
9 oktober 2017 beoordeeld

Wij verbleven in de nieuwbouw, kamers zijn ruim genoeg maar de bedden waren voor ons niet goed, het bad was veel te smal, jammer dat hier op bespaart werd. Ontbijt is standaard , kamers aan de straatkant lawaaierig.

Kamertip: Niet toegankelijk voor mindervaliden
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had een kamer voor vier personen gereserveerd. Tot onze grote verrassing kregen wij een geheel appartement tot onze beschikking in het nieuwe gebouw. Tip Top in orde en heel veel ruimte voor de kinderen! Het ontbijt is beperkt qua keuze maar zeker in orde. Een aanrader!

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
6 maart 2017 beoordeeld

geslapen in het "oude gedeelte van het " kasteel. vriendelijke bediening. kamer oud maar goed. veel te ontdekken in de tuin van dit kasteel aangaande de verschrikkelijke oorlog 1914-1918. ook zeker het naastgelegen museum bezoeken. is de moeite waard.

Verbleef: mei 2016