“Prima.”
Beoordeling van Brasserie Central

Brasserie Central
Geclassificeerd als nr. 47 van 124 Restaurants in Ieper (Ypres)
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld

We hebben voor een prikje lekker en genoeg gegeten. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Kindvriendelijk. Wat moet het meer zijn? Bedankt.

Datum van bezoek: augustus 2021

2 augustus 2021 beoordeeld

Gewoon een leuk restaurant, vriendelijke bediening en een goede keuken. Mosselen gegeten en de volgende dag een Vlaams stoofpotje, allebei meer dan genoeg en lekker. En dat alles voor een nette prijs. Aan te bevelen dus.

Datum van bezoek: juli 2021
6 maart 2020 beoordeeld

Genoten van de zaterdagse dagmenu (steak met frietjes en sla) maar het interieur, vooral de zitmeubelen, zijn dringend aan renovatie toe.

Datum van bezoek: oktober 2019
30 januari 2020 beoordeeld

drukke bedoening op een winterse zondag , de steak was middelmatig bijhorende friet was dan weer van de betere soort , goede huiswijn en de bediening was voortreffelijk.Op zondag gratis parkeren voor de deur.

Datum van bezoek: januari 2020
4 september 2019 beoordeeld

Gelegen vlakbij de bushalte in het absolute centrum van Ieper vertoefden we op het terras van deze gezellige brasserie. Vriendelijke en snelle bediening, ruime menukeuze met betaalbare gerechten. Wij gingen voor de stoverij met frietjes waarvan de kwaliteit in correcte verhouding met de prijs stond.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Brasserie Central bekeken, bekeken ook

Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

In Brasserie Central geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.